Gallup: ohuet hiukset

Vierailija

Ulkonäköketjuissa nimettiin inhokkeina lyhyet hiukset ja pitkät ohuet hiukset.

Jos on luonnostaan tai sairauden vuoksi huonot hiukset, kumpi on parempi - lyhyeksi leikatut vai pitkät, mutta ohuet?

Kommentit (8)

Vierailija

Pitkät mutta kiinni! Semmosen donitsivärkin ympärille vaikkapa. Ohut päänmyötänen mikään kaunis oo.

Vierailija

Suomalaisilla on ohuet hiukset yleensä. Mullakin on tosi tosi ohuet hiukset, mutta ne näyttää paksuilta, koska niitä on tosi paljon. Blondeilla on enemmän hiuksia päässä kuin bruneteilla ja tämän sanoi parturi-kampaaja minulle. m25

Vierailija

Menetin puolet mun hiuksista hormonaalisista syistä. Pitkät ovat. Mielestäni silti vielä nätit esim. poninhännällä, ovat kuitenkin hyväkuntoiset. Myös kiharoilla yms. saa volyymia. Lyhyet ja ohuet on pahimmat, ei voi tehdä juuri mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitkät mutta kiinni! Semmosen donitsivärkin ympärille vaikkapa. Ohut päänmyötänen mikään kaunis oo.

Mulla on niin ohuet hiukset, ettei ne riitä peittämään donitsia (niitä tosin taitaa olla sellaisiakin, joissa on feikkijouhia ympärillä).

Onni on hyvä kampaaja, joka taitaa teippipidennykset...

Vierailija

Kilpparin vajaatoiminta vei hiuksista leijonanosan. Oli pakko leikata lyhyeksi. Yritän kovasti kasvattaa, mutta tuntuu että näyttää kauheilta kun pituutta alkaa tulla!

Toivevastaukseni on: pitkät. Mutta todellisuus taitaa olla lyhyet.

Vierailija

6: Jos on tosi ohuet, ei kampaajat edes voi laittaa teippipidennyksiä, joten sinun tilanteesi on vielä siedettävä.

Uusimmat

Suosituimmat