Kuka nainen haluaa kiltin ja kunnollisen miehen?

Vierailija

Ei varmaan kukaan. Itse en ole kunnollinen ja siksi minulla ollut naisia.

Sivut

Kommentit (95)

Vierailija

Viimeksi kun otin kiltin ja kunnollisen miehen, buustasi hän itsetuntonsa kanssani kuntoon (koska minä haluan häntä, haluaa muutkin) ja petti.

Yhtäkään miestä ei tähän talouteen enää tule.

Vierailija

Hiljainen ja kunnollinen mies ei kelpaa naismarkkinoilla. Kovaääniset ja puheliaat baareissakin kiinnostaa naisia enemmän. Sitten samat naiset myöhemmin itkee täällä kun mies ryyppää ja pettää. 

Vierailija

Tottakai kunnollinen, sehän on tosi tärkeää. Kiltti voi tarkoittaa monia asioita. Jos sillä tarkoitetaan hyväntahtoista ja huomaavaista niin sellaista arvostan paljon. Mutta ei pelkkä kiltteys ja kunnollisuus takaa sitä, että muuten synkkaisi hyvin.

Vierailija

Naispelko22 kirjoitti:
Kiltti ja kunnollinen on yleensä myös tylsä. Kukapa nyt tylsän miehen haluaisi?

Terveisin Naispelko22

Kaipaan vähän perusteluja tälle väitteelle :) Miksi olisi tylsä?

Vierailija

Olin ennen kiltti ja kunnollinen eikä ollut naisia. Sitten muutuin ja nyt nuo ovat mussa kiinni vaikka miten ignooraisin. Kertoo aika paljon naisista

Vierailija

ainakin itse haluan olla uskollisen miehen kanssa, mutta elämässä pitää olla actionia. Tykkään matkustella, sekä yksin että yhdessä. Tavata kavereita, käydä taidenäyttelyissä, brunsseilla, harrastaan, opiskella jne. Liian usein kunnollinen mies haluaa vain tönöttää kotona. Sellainen ei kiinnosta. 

Vierailija

5/8 jatkaa: En ole niin korkeatasoinen, että saisin sellaisen karismaattisen ja kunnollisen miehen. Ne ovat varattuja niille täydellisille O.C tytöille, jotka osaavat valita kodin verhoja. Minusta kiinnostuvat miehet voi jakaa kahteen leiriin: ne karismaattiset sekopäät tai tohvelit, jotka häntää heiluttaen odottaa, että minusta tulisi niiden tyttöystävä. Viimeiseksi mainittujen kanssa ei voi käydä keskustelua, vaan kaikki mitä sanon komppaillaan ja mielistellään ja yleensä eivät edes tiedä mistä oikeastaan puhun. Sitten taas olen jonkun avohoitopotilaan kanssa ja ihmettelen, että miten näin kävi. 

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Kiltti ja kunnollinen on yleensä myös tylsä. Kukapa nyt tylsän miehen haluaisi?

Terveisin Naispelko22

Kaipaan vähän perusteluja tälle väitteelle :) Miksi olisi tylsä?

Tuo oli vain lainaus siitä mitä muutamien naisten kirjoitukset ovat pitäneet sisällään, ei tässä ketjussa. Ja valitettavan tottahan se on, että kiltit ja kunnolliset miehet on arvossaan vasta sitten myöhemmällä iällä. Nuorena kaikki supliikkikusipäät saa lähes naisen kuin naisen ja sitä sitten kutsutaan naisten keskuudessa itsevarmuudeksi, sitten myöhemmin itketään miten miehet on kusipäitä.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat