Kärsivätkö tuntemanne Aspergerit yksinäisyydestään?

Vierailija

Vai ovatko ennemminkin ns. yksinäisiä susia, jotka eivät erityisemmin edes kaipaa ystäviä, vaan viihtyvät parhaiten omissa oloissaan mielenkiinnonkohteidensa parissa?

Kommentit (9)

Vierailija

Tiedän kaksi Aspergeria. Toinen on oikeasti epäsosiaalinen ja on muiden kanssa tekemisissä tasan sen verran kun on pakko. Toinen taas haluaisi kovasti seuraa, mutta uupuu helposti.

Vierailija

Kärsii. Viihtyisi hyvin ihmisten kanssa, mutta harvat ymmärtävät häntä, vaikka hän on tosi fiksu, luova ja kohtalaisen hyvä keskustelemaan ( jos aihe on mielenkiintoinen).

Vierailija

Minä viihdyn paljon yksinäni. Harvoin kuitenkaan minulla on tylsää, aina on jotain harrastusta. Toisinaan hakeudun seuraan, mutta jaksan olla sosiaalinen vain rajallisen ajan. 

Vierailija

Valittaa ajoittain ystävien puutetta, mutta ei toisaalta ole itse kovinkaan valmis muuttamaan omaa käytöstään; on todella jäykkä ja rutiineihin jumiutunut, ei siedä ollenkaan muutoksia, hienotunteisuus tuntuu puuttuvan lähes kokonaan, ei käsitä, miten joku voi olla jostain asiasta eri mieltä kuin hän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kärsii. Viihtyisi hyvin ihmisten kanssa, mutta harvat ymmärtävät häntä, vaikka hän on tosi fiksu, luova ja kohtalaisen hyvä keskustelemaan ( jos aihe on mielenkiintoinen).
Saanko kysyä, minkä ikäinen hän on ja minkä ikäisiä nämä häntä ymmärtävät tai ymmärtämättömät ovat? Ovatko kenties koulukavereita?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat