Voiko asperger mies löytää naisen?

Vierailija

?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Tunnen pariskunnan, jossa mies on jonkinlainen aspergertapaus. Nainen on semmoinen vähän älykkö ja erikoisemmista ihmisistä tykkäävä. Ihan toisiaan ymmärtävä ja söpö pariskunta ovat. 

Vierailija

Tarkenna vähän millainen mies. Kai ihmisessä muitakin ulottuvuuksia on kuin asperger. Mutta siis yleisesti ottaen sanoisin, että tietysti voi. Kyllähän sitä kaikenlaisten älykääpiöiden näkee olevan parisuhteessa kerta toisensa jälkeen.

Vierailija

Voi. Mun miehellä on AS. Hän oli todella ujo ja epävarma tavatessamme, päädyimme yhteen erään vähän hassun sattuman kautta.

Mutta siis kyllä voi jos on muuten mukava, ja kykenee aidosti ottamaan toisen ihmisen huomioon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No onhan niitä asperger naisiakin. Voihan tietysti normaalinkin saada

Helvetti että ärsyttää tälläiset. Ei tässä mitään kehareita olla, että me ollaan vain yhdessä toisten aspergerejen kanssa. Ja ehkä hyvällä tuurilla voi saada normaalin. Suurin osa meistä on päällepäin täysin normaaleja. Se Henna on jokin muu tai hänellä asperger olla mutta kyllä käyttäisi hänenä sitä otsikossa.

T. Lieväst asperger

Vierailija

Mulla on asperger piirteitä ja mulla on kyllä käynyt ajoittain flaksi. En ollut nuorena  mikään ruma nimittäin. Ihan koulupoikana ei mennyt niin hyvin koska muut kiusasivat, myös tytöt, mutta armeija-aikaan alkoi mennä paremmin. Kun huomasin että naisiin oli jooa helppo tutustua niin alkoi jo olla pelimiehen elkeitä, mutta seurustelut eivät kestäneet kovin kauan, tyttökaverit jättivät aina muutaman kuukauden jälkeen. 28-vuotiaana löysin vaimoni, menimme naimisiin tosin vasta 7 vuoden seurustelun jälkeen. En siis ole täysin Asperger mutta on minua ärsyttää joidenkin ihmisten pinnallisuus ja halu meuhkata ja meluta joka asiasta, ja kuvittelen olevani jonkinlainen "älykkö" joka ei tykkää junttimeiningistä.

Vierailija

Mieheni on. En kyllä rehellisesti sanoen usko, että kukaan tervepäinen nainen jaksaisi katsella tuota muutamaa päivää kauempaa. Onneksi minä olenkin jotenkin sekaisin päästäni myös kun menin naimisiinkin tuon marsilaisen kanssa ja parempaa miestä ei voisi toivoa. Ainakaan jos itsellä on äärimmäisen pitkä pinna, hyvin ymmärtävä luonteenlaatu ja osaa olla hyvin tiukka tarpeen vaatiessa ja osaa kestää tuota empatiakyvyttömyyttä ja sosiaalista sokeutta, jota mies ei tee tahallaan. Toisaalta tuon uskollisempaa ja omistautuvampaa miestä ei olekaan ja elämä yhdessä on ollut seikkailu. Lapsia meille ei tule koskaan, siitä on pidetty huoli, elikkäs mikäs tässä, elämä on ihanaa. Ei kyllä aina helppoa.

Vierailija

Kyllä, avomieheni on as. Itse olen "normaali". Tutustuttiin netin kautta, seurustelua takana 5v, josta 2v avoliitossa :) Kyllä tuolla muutenkin ottajia olisi, kun on komea, fiksu ja lihaksikas, mutta niin ujo. Niin ujo.

N20

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieheni on. En kyllä rehellisesti sanoen usko, että kukaan tervepäinen nainen jaksaisi katsella tuota muutamaa päivää kauempaa. Onneksi minä olenkin jotenkin sekaisin päästäni myös kun menin naimisiinkin tuon marsilaisen kanssa ja parempaa miestä ei voisi toivoa. Ainakaan jos itsellä on äärimmäisen pitkä pinna, hyvin ymmärtävä luonteenlaatu ja osaa olla hyvin tiukka tarpeen vaatiessa ja osaa kestää tuota empatiakyvyttömyyttä ja sosiaalista sokeutta, jota mies ei tee tahallaan. Toisaalta tuon uskollisempaa ja omistautuvampaa miestä ei olekaan ja elämä yhdessä on ollut seikkailu. Lapsia meille ei tule koskaan, siitä on pidetty huoli, elikkäs mikäs tässä, elämä on ihanaa. Ei kyllä aina helppoa.
Ehkä miehesi on sellainen, mutta eivät kaikki assit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on asperger piirteitä ja mulla on kyllä käynyt ajoittain flaksi. En ollut nuorena  mikään ruma nimittäin. Ihan koulupoikana ei mennyt niin hyvin koska muut kiusasivat, myös tytöt, mutta armeija-aikaan alkoi mennä paremmin. Kun huomasin että naisiin oli jooa helppo tutustua niin alkoi jo olla pelimiehen elkeitä, mutta seurustelut eivät kestäneet kovin kauan, tyttökaverit jättivät aina muutaman kuukauden jälkeen. 28-vuotiaana löysin vaimoni, menimme naimisiin tosin vasta 7 vuoden seurustelun jälkeen. En siis ole täysin Asperger mutta on minua ärsyttää joidenkin ihmisten pinnallisuus ja halu meuhkata ja meluta joka asiasta, ja kuvittelen olevani jonkinlainen "älykkö" joka ei tykkää junttimeiningistä.

Et ole selvästi täysi Asperger vaan täysi kuspää :D Älyköksi kirjoitatkin huonosti. Lisäksi flaksi ei yleensä suhteudu pelkästään ulkonäköön vaan karismaan ja sitä aaseilla ei ole.

Vierailija

Vai ei ole asseilla karismaa? Iso hah tähän. Tiedän muutaman julkisuudestakin tutun henkilön, joilla diagnosoitu asperger, mutta jotka eivät ole julkisesti häiriöstään kertoneet. Voin kertoa, että karismaattisempia ihmisiä saa hakea!

Mistä te keksitte nämä uskomuksenne? Tunnetteko te aspergereita? Huomautan myös, että kaikki assit eivät ole todellakaan samanlaisia keskenään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vai ei ole asseilla karismaa? Iso hah tähän. Tiedän muutaman julkisuudestakin tutun henkilön, joilla diagnosoitu asperger, mutta jotka eivät ole julkisesti häiriöstään kertoneet. Voin kertoa, että karismaattisempia ihmisiä saa hakea!

Mistä te keksitte nämä uskomuksenne? Tunnetteko te aspergereita? Huomautan myös, että kaikki assit eivät ole todellakaan samanlaisia keskenään.

Ei aasilla voi olla karismaa, jos se ei  luota edes itseensä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat