Miten varmistan, ettei mies petä työmatkalla?

Vierailija

Huomenna lähtö iltapäivällä. Olen jo suunnitellut, että teen miehelle lounaaksi ennen sitä jotain missä on ihan rutosti valkosipulia. Varmuuden vuoksi teen vielä valkosipulisen eväsleivän. Lisäksi olen ollut nyt koko viikon pesemättä pyykkiä ja piilotin miehen parit kalsarit, joten hänellä on huomenna vaihtoehtona vain kaikista reikäisimmät kalsarit ellei ota likaisia pyykkikorista (joka olisi aika epäilyksiä herättävää). Seksiä aion vielä antaa ennen nukkumaanmenoa. Lisää vinkkejä, ei ole paljon aikaa enää!! :(

Sivut

Kommentit (124)

Vierailija

Et millään. Jos mies haluaa pettää, hän pettää. Hän voi ostaa vaikka uudet kalsarit. Aivan turhaa puuhaa. Sen sijaan, että keksit keinoja estää pettämisen, keskity mieluummin kohottamaan omaa itsetuntoasi.

Vierailija

Tuo valkosipuli ei nyt toki estä mitään mutta on aika hyvä juttu silti ja toimii ainakin hidasteena. Ruokapuolella myös paljon sipulin syönti niin miestä pierettää kamalasti.

Jos epäilet paljon niin suosittelen kyllä ennemmin palkkaamaan yksityisetsivän (ei nyt auta tälle kerralle mutta seuraaville sitten). Saat tietoosi 100% varmuudella mitä mies puuhaa ellei ole todella varovainen.

Vierailija

Itse kyllä vonkaisin niin paljon seksiä ennen matkaa ettei mies oikeasti jaksa viikkoon.

Toisaalta miksi se nyt olis niin kauheaa jos miehellä olisi matkalla jotain.
Jos et saa tietää ja jos kuitenkin tulee aina kotiin.....?
Olisiko se sulta jotenkin pois ?

Vierailija

Ajattelin, että kalsarien kaipaamisesta sen ainakin näkee jos sellaisia ajatuksia on mielessä. Yleensä nimittäin ne reikäiset kelpaa ihan hyvin. Antakaa nyt jotain vinkkejä :( Mies on matkalla ma-ke, joten missä vaiheessa olisi järkevintä soittaa? Mietin, että soittaisin jompana kumpana yönä jollain tekosyyllä, mutten ole keksinyt mitään sopivaa. Siis sellaista esim. että pakastin meni yhtäkkiä sököksi ja kaikki sulaa ja mitä teen ja sitten se meneekin yhtäkkiä päälle, mutta siis jotain pientä ja uskottavaa. -AP

Vierailija

Kahlitse patteriin. Se lienee ainoa keino estää miestäsi tapaamasta muita ihmisiä kuin kaltaisesi rakastava, luottava , ihanteellinen , joka miehen unelma?

Meikkisi ja ryysysi tekisivät matkan kaaressa jätesäkeissä ulko-ovesta ulos- välittömästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että kalsarien kaipaamisesta sen ainakin näkee jos sellaisia ajatuksia on mielessä. Yleensä nimittäin ne reikäiset kelpaa ihan hyvin. Antakaa nyt jotain vinkkejä :( Mies on matkalla ma-ke, joten missä vaiheessa olisi järkevintä soittaa? Mietin, että soittaisin jompana kumpana yönä jollain tekosyyllä, mutten ole keksinyt mitään sopivaa. Siis sellaista esim. että pakastin meni yhtäkkiä sököksi ja kaikki sulaa ja mitä teen ja sitten se meneekin yhtäkkiä päälle, mutta siis jotain pientä ja uskottavaa. -AP

Jos sillä on se akka sängyssä nukkumassa, on pettäminen on jo tapahtunut. Itse tekstailisin ja soittelisin kaikki illat läpi, ei se iltaisin kuitenkaan töitä tee. 

Vierailija

Tämä ei toimi tähän häntään, mutta jotain antabus-vaikutuksen omaavaa antibioottia eväsleipiin? Pettämisen yhteydessä aika usein juodaan ainakin yksi olut.

Vierailija

Mä laitoin samassa tilanteessa pari kuukautta sitten miehen ruokaan testosteronia blokkaavaa lääkettä (netistä voi tilata) sen verran ettei sen tee mieli. Ja jos tekee niin ei pitäisi seisoa. Valitti vähän uupumusta ja pahoinvointia kotiin palatessa, oli kuulemma nukkunut joka yönä 12 tuntia. Minä myhäilin ja kehuin raskaan työn raatajaa, sellaista se joo on kun on ahkera, heh...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat