Voiko mies edes rakastaa?

Vierailija

Onko se samaa rakkautta, kuin mitä nainen tuntee lapsiaan ja/tai miestään kohtaan? Vaiko vain kiintymystä ja suojelunhalua? Mietin tätä tänään ja jotenkin tuntuu ettei se miesten tuntema rakkaus ole niin syvää, tämä lähipiiriä katsomalla ja omia suhteita. Jos se miehen tunne sitten onkin rakkautta, niin onko se suurinta miestä itseään kohtaan?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Mies rakastaa syvemmin kuin nainen. Oikeastaan vain mies rakastaa, nainen haluaa vain taloudellista hyvää ja jälkeläisten selviytymistä.

Vierailija

:O No kyllä todellakin voi. Ihan kuten naisetkin, mies voi rakastaa kepeästi ja pinnallisesti tai sitten erittäin syvästi ja uskollisesti, ja kaikin tavoin siltä väliltä. Jokaisessa suhteessakin rakkaus on hiukan erilaista, kahta täysin samanlaista rakkautta ei olekaan. Eikä todellakaan mitään universaalia "naisten" tai "miesten" rakkautta. Surullista, että et lähipiirisi miehistä kykene rakkautta löytämään. Olisiko omassa silmässä siihen osasyy? :/ t. Nainen, joka tuntee monta (eri tavoin) rakastavaa miestä.

Vierailija

Tottakai voi. Perheeni miesväki rakastaa naisiaan kovasti, ystäväpiiriini kuuluvat miehet ovat hellän omistautuneita puolisoilleen :) 

Minua itseäni ei niinkään onnistanut, mutta katson exäni olevan se poikkeus joka vahvistaa säännön. Älä sinä ap ota tätä palstaa liian tosissasi, miehet ja naiset rakastavat toisiaan ja ovat onnellisia yhdessä <3 

Vierailija

Rakkaus ja rakkauden mitattavuus? Kai senkin joku voi luulla olevan mitattavissa.

Minä rakasta 110 kg:n veroisesti vaimoani, mutta hän vain 52 kg:n verran. Mutta olen kyllä tyytyväinen, että näin päin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies rakastaa syvemmin kuin nainen. Oikeastaan vain mies rakastaa, nainen haluaa vain taloudellista hyvää

Noinhan se tuntuu menevän. Mies pystyy rakastamaan pyyteettömästi ja ehdoittaa, naisen "rakkaus" taas riippuu siitä kuinka paljon nainen saa suhteesta hyötyä rahassa ja materiaalissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko se samaa rakkautta, kuin mitä nainen tuntee lapsiaan ja/tai miestään kohtaan? Vaiko vain kiintymystä ja suojelunhalua? Mietin tätä tänään ja jotenkin tuntuu ettei se miesten tuntema rakkaus ole niin syvää, tämä lähipiiriä katsomalla ja omia suhteita. Jos se miehen tunne sitten onkin rakkautta, niin onko se suurinta miestä itseään kohtaan?

Ei ole samaa. Mies voi oikeasti rakastaa naista. Nainen toki lapsiaan.

Tai kuten Dylan Moran sen ilmaisi

https://www.youtube.com/watch?v=kUH34iqK7cI

Vierailija

Mies haluaa naiselta seksiä, hoivaa, palvelua (siivoaminen ja muu kodinhoito, ruoanlaitto) sekä äidin lapsilleen.

Nainen haluaisi nuo samat, sekä rakkautta. Saa ehkä seksiä, biologisen isän lapsilleen (kunnon huolehtivan perheenisän harvoin) ja valheita.

Mies ei voi rakastaa sillä tavoin kuin nainen rakkauden ymmärtää. Miehet ovat itsekkäitä vailla pyyteetöntä tarvetta huolenpitoon.

Vierailija

[quote=Vierailija]Mies haluaa naiselta seksiä, hoivaa, palvelua (siivoaminen ja muu kodinhoito, ruoanlaitto) sekä äidin lapsilleen.

Nainen haluaisi nuo samat, sekä rakkautta. Saa ehkä seksiä, biologisen isän lapsilleen (kunnon huolehtivan perheenisän harvoin) ja valheita.

Mies ei voi rakastaa sillä tavoin kuin nainen rakkauden ymmärtää. Miehet ovat itsekkäitä vailla pyyteetöntä tarvetta huolenpitoon.[/quote

Mitähän helvettiä

Vierailija

Mä taas olen huomannut että miehille toisinaan on vaikeaa näyttää niitä tunteita vaikka ne olisi kuinka syviä tahansa. Niiden näyttämistä vaan ei yhtään helpota se että epäillään ettei niitä ole ollenkaan tai niitä pidetään jotenkin vähempi arvoisina kuin naisten.

Vierailija

Se, että joku edes kysyy jotain näin typerää kertoo minulle kuinka kysyjä itse on joku empatiakyvytön tunnevammainen, luultavasti miesvihaan aivopesty feministi. 

Vierailija

Niin suurta rakkautta, että miestä pitää haukkua miesvihapalstalla?

Niin suurta rakkautta , että omat lapset pitää tappaa? Oulu, Rautavaara? Mies matkalla töihin bussilla, ja autolla bussin keulaan lapset kyydissä ?  Lapset "kylpemään" kun patistat miehen lätkämatsiin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ja rakkauden mitattavuus? Kai senkin joku voi luulla olevan mitattavissa.

Kysy palstan akoilta. Niiden "rakkaudenhan" pystyyy mitaamaan suoraan rahassa. Mitä enemmän rahaa miehellä on, sitä enemmän mies saa "rakkautta" naiselta.

Sitten on turha kuvitella, että saat edes 1% siitä "rakkaudesta", jos sulla on niin vähän rahaa, ettet pysty maksamaan siitä.

Vierailija

Miehet haluaa vain seksiä ja panna monia naisia. Ja näiden naisten tulee olla kauniita, hoikkia ja isotissisiä. Eli ei, miehet eivät kykene rakastamaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat