Joko olet kyllästynyt pakkasiin?

Vierailija

Nytkin hipoo mittari -25c ja koko viikko aika lailla samaa mennään. Perjantaina ehkä lauhtuu.. :(

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

En ole, ihanaa raikasta ilmaa ja kaunista hankea! Eikä turviksia missään. Minun puolesta nämä pakkaset saisi jatkua vaikka kesäkuulle saakka.

Vierailija

Olen kun mun dieselpaska-auto ei jaksa pelittää näillä pakkasilla eikä mulla oo varaa rakentaa autotallia nyt tähän hätään.

Vierailija

Periaatteessa en tykkää pakkasista yhtään, mutta tänä talvena ei haittaa yhtään! Lisää vaan ja kovempia!!

Vierailija

En todellakaan. Ihanaa, että on kunnon talvi. Toivottavasti jatkuu maaliskuulle asti. Tuntuu kevätkin sitten paljon mukavammalta.

Vierailija

Tulis vaan kylmempääkin . ei haitaa yhtään. Laitetaan lämpöä lisää täällä julkisella. Ei haittaa yhtään kylmät jippii jippii täällä julkisella. Ei haittaa töitäkään ...tirsk tirsk.....

Tulisi oikein kunnon talvi. On nämä pakkaskaudet vaan kivoja jippii jippii.

Vierailija

Ei kyllästytä pakkaset.

Aamulla reipas kävely kahta kättä heilutellen pysäkille ja lämpimällä bussilla työpaikalle lämpimään toimistoon. Ovi kiinni ja ensin nettiin katsomaan uutiset ja siitä sitten kevyttä puuhastelua päivän mittaan. Julkisella on tämmöistä.

Tulisi vaan kunnon talvi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kyllästytä pakkaset.

Aamulla reipas kävely kahta kättä heilutellen pysäkille ja lämpimällä bussilla työpaikalle lämpimään toimistoon. Ovi kiinni ja ensin nettiin katsomaan uutiset ja siitä sitten kevyttä puuhastelua päivän mittaan. Julkisella on tämmöistä.

Tulisi vaan kunnon talvi.

Missä julkisella? T. Huomenna taas juostaan pylly vaahdossa.

Vierailija

Tulisi vaan kunnon talvi. Ei haittaa yhtään. Toimistossa ensin aamutumputus ja sitten jalat pöydälle ja hohhoijaa kun kello olis jo piikissä ai ai että niin ramasee....näin ne päivät etenee julkisella lomia odotellen ja matkakohteita läpikäyden.

Tulis vaan kunnon talvi ja lunta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat