Raskaana ulkomaalaiselle miehelle. Mies kadonnut

Vierailija

Kävin viikon reissussa elokuussa 2015. Tutustuin paikalliseen mieheen, johon tutustuin, ihastuin, jollain tavalla jopa rakastuin.

Palattuani Suomeen Syyskuussa pidimme miehen kanssa aktiivisesti yhteyttä skypessä. Ehdin olla alle kaksi viikkoa töissä, kun ostin lentoliput miehen luokse. Lokakuun alussa lähdin miehen luokse.

Vietimme ihanan kuukauden yhdessä tutustuen toisiimme ja toistemme kulttuureihin. Lähennyimme ja matkan loppupuolella menimme naimisiin. Olin hullaantunut, toimin hetken mielijohteesta. Olen yli 30, ja uskoin aidon rakkauden sattuneen kohdalleni vihdoin. Aloimme järjestää miehen muuttoa Suomeen.

Palattuani Suomeen Marraskuussa, huomasin olevani raskaana. Kerroin heti miehelle ja totesimme molemmat että näin on tarkoitettu, ja aloimme järjestää miehen muuttoa Suomeen entistä kovemmalla vauhdilla. Nostin pankista kahden tuhannen euron lainan ja lähetin siitä 1500e matkakulujen ja muiden vaadittavien asioiden hoitamista varten.

Joulukuussa mies katosi kuin tuhka tuuleen. En tiedä onko hän elossa vai huijasiko hän minua ja halusi vain rahat. olen suunnitellut lentäväni paikan päälle, sillä minulle jäi rahaa pankkilainasta. En haluaisi palata kotiin nöyryytettynä, yksin. En tiedä miten selvittäisin asiaa.

Enkä tiedä mitä teen lapsen kanssa. Rakastan häntä jo nyt todella paljon mutta mietin, muistuttaako lapsi tästä huijatuksi tulemisesta joka päivä. Millainen mies hylkää syntymättömän lapsensa ja vaimonsa?

Sivut

Kommentit (20)

Mn

Älä lähde miehen perään! Kyllä tuo näillä tiedoilla huijaukselta kuulostaa. Sinun ja lapsesi on varmasti parempi ilman häntä!

Vierailija

Otat eron ja keskityt sitten omaan elämääsi. Sua vedätettiin ja ohi in tämä huijaus. Jos nyt edes olet naimisissa. Ja synnytä lapsi Suomessa ja pidä lapsi sina täällä. Ja hanki tksi huoltajuus. Näin mies ei voi viedä lasta sulta helposti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Otat eron ja keskityt sitten omaan elämääsi. Sua vedätettiin ja ohi in tämä huijaus. Jos nyt edes olet naimisissa. Ja synnytä lapsi Suomessa ja pidä lapsi sina täällä. Ja hanki tksi huoltajuus. Näin mies ei voi viedä lasta sulta helposti.

Meidän liitto ei ole virallinen suomessa, piti virallistaa kun saadaan mies maahan -AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä maa/manner? Monen kohdalla pelkää kotimaa riittää kertomaan kaiken olennaisen

Länsi-afrikka -AP

Vierailija

Hahah jos totta, niin annan miehelle virtuaalisen bro fistin. Tämä miesten "pane ja pakene" etiketti on semmoinen mistä ei naisille puhuta.

veronmaksaja

Miten voi olla mahdollista, että nyky Suomessa, yli 30v. nainen ei ole saanut ehkäisyvalistusta ja-neuvontaa? Ovatko nämäkin, kymmeniä vuosia kansalaisten valistustyöhön ja ehkäisyyn suunnatut määrärahat, menneet täysin hukkaan?  Ei helvetti, rahat takas!

Vierailija

Jos ei edes tiedä, että kuukausien nimet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, niin en yhtään ihmettele itse tarinaakaan...

Vierailija

Mulattiäpärä voi olla kyllä pieni haittatekijä deittimarkkinoilla. Tosin jos afrikkalaisia käyt ajamassa, niin sitten ei haittaa. Ne panee ihan ketä vaan.

Vierailija

veronmaksaja kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista, että nyky Suomessa, yli 30v. nainen ei ole saanut ehkäisyvalistusta ja-neuvontaa? Ovatko nämäkin, kymmeniä vuosia kansalaisten valistustyöhön ja ehkäisyyn suunnatut määrärahat, menneet täysin hukkaan?  Ei helvetti, rahat takas!

Itse asiassa nyt kolmekymppiset olivat laman aikaan heitä, joiden kohdalla vyötä kiristettiin ja valistusta ei ollut. Synnäreilläkin joutuvat opastamaan tälle ikäluokalle, ettei imetys ole ehkäisyä. Jälleen osoitus, kuinka lapsilta otetaan ja seuraukset näkyvät sitten joskus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat