easy dietillä tai nutrailemassa muita?

Vierailija

Onkos muita soppakuurilaisia?
Itsellä lyhyt kuuri meneillään, päättyy jo ensi keskiviikkona (luojan kiitos).
Pakko sanoa että kun itse noilla easy dietin valmisteilla mennyt nyt viikon, aloitin siis viime lauantana 12 pvn kuurin, niin alkaa tulla seinä vastaan soppahommissa.
Välillä ei vaan enää pysty syömään keittoa loppuun, ne on klimppisiä, jauhoisia ja vaan pahoja.

Olen siis täyspussitellut, lukuunottamatta viikonlopun iltaisia kuivalihoja ja tän aamuista kananmunaa. Meni ninittäin vatsa "vedelle" joten tuntui että pakko jotakin kiinteää nyt syödä. Viikossa pudonnut ed:llä 4.1 kg. Alku oli mielestäni helpompi kuin tämä keskivaihe ja sen jälkeinen elo. En ymmärrä miten kukaan pystyy näillä pelkillä pusseilla olemaan tätä paria viikkoa pidempään. Vatsa vedellä ja peräpää niin kipeä ja keitot kaameita.

Kesäksi on meininki pudottaa 16 kiloa, yht 5.9kg nyt lähtenyt. Kevensin siis jo ennen pussittelua.

Onkos muita pusseilla, miten teillä menee?
Vatsaongelmia? Oletteko miten päässeet mieliteoista yli?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mulla pussiit ostettuna 14 vrk:ksi. Huomenna alotan. Todella paljon pelottaa tulevat mieliteot ja miten selviän niistä. Mutta ei auta. Aion selvitä tästä ja ihan mahtavaa olis, jos olis joku samaan aikaan vertaistukena. Anyone? Miten ap meni ekat päivät? Pääkipuja? Mielitekoja? Hävisikö mieliteot jossain vaiheessa? Monentenako päivänä?

Vierailija

Ja vielä lisäisin, ettei keittojen maku oo mulle ongelma. Tykkään niistä jopa, mutta repsahdus pelottaa. En aio repsahtaa!!

Vierailija

Onko tuo nyt ihmekään, että menee vatsa sekaisin, kun syö vain ja ainoastaan tuollaista lisäainehuttua... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nyt ihmekään, että menee vatsa sekaisin, kun syö vain ja ainoastaan tuollaista lisäainehuttua... 

Ei ne välitä, kunhan kilot lähtee. Siinä on sitten kova homma elimistöllä korjata tuhot.

Vierailija

Söisitte nyt kunnon ruokaa. Jos haluatte syödä kevyttä keittoa niin tehkää vaikka kasvissosekeitto. Rehuja kattilaan ja sauvasekoittimella mössöksi, ei ole vaikeaa.

En kyllä tajua mitä järkeä on vetää tajuttoman suurilla miinuskaloreilla pitkä aika. Tottakai tulette repsahtamaan, jossain vaiheessa kroppa päättää että nyt oikeeta ruokaa ja sit alkaa ahmiminen.

Moiset dieetit on ihan täyttä kusemista omaan nilkkaan. Mutta tyhmähän ei ole se joka rahastaa vaan se joka maksaa.

Vierailija

Minä laitan Nutriletin puolukka- tai mansikkasmoothien sekaan, ei ole klimppejä ja maistuu ihan mukavalta. Lisään sinne myös vähän leseitä, että vatsa saa edes jotain kuituja. Ne pussikeitot ei ole mun juttu.

Pakko saada 10 kg pois 2 kk aikana. Onneksi on, mistä pudottaa :)

Vierailija

No itsellä oli alkueväinä aamuisin puurot ja kaksi keittoa. Ekoille päiville varasin niitä nälkää siirtäviä kiisseleitä ja pari pirtelöä syödäkseni ne lisänä kolmen pussin päälle jos alkaa nälkä nakertaa.

Ekana iltana vedin puuron ja kahden keiyon lisäksi illalla pirtelön ja tokana kiisselin. Sen jälkeen ei sitä ylimääräistä nälkää tarvinnut ruokkia vaan pärjäsin sillä kolmella pussilla.

Kannattaa muuten ostaa sitä fit linen kuivalihaa, saa suolaa ja vie suolaisen himoa kun imeskelee ja on silkkaa protskua niin mulla ainakaan ei haitannut. Kahtena pvnä vedin 40g pissin ja molempina putos 900g paino.

Sit voi varata raejuustoa vaikka jos iskee hätä että jotakin pitää suuhun laittaa, pari kertaa oon lusikallisen ottanut.

6 pv meni siis puuro + 2 keittoa ja nää loput 6 menee patukka +2 keittoa. Patukat oli niin täyttäviä että jaoin ne niin illaksikin jäi herkku vielä. Zero kokiksen kanssa vedin eilen :)

Jotkut keitot on aika paksuja, ne oon välillä laimentanut kannuun ja juonut mukista pitkin päivää. Eli jos epäilee ettei se 3 ruokailukertaa riitä niin voi kokeilla.

Tuo vesiripuli ollut nyt pahin vastoinkäyminen. Toivottavasti nyt jo ohi.

Ap

Vierailija

Itse juuri nutrasin 6 päivää. Tarkoitus oli nutrata 3vk mutta sitten saatiin lapsi yökylään ja päätettiin herkutella ja siihen loppui mun täysnutraus. Tun vapaa illan jälkeen nyt vielä herkut pannassa helmikunloppuun asti. Normaalipainon sisällä haluaisin pudottaa 10kg kun nuo reidet etenkin on silkkaa ihraa. :)

Vierailija

Ja kannattaa todella muistaa juoda paljon, iskee muuten se päänsärky ja tulee utopistinen olo. Kolmas pv oli sellainen itsellä. Parani kun tajusin juoda riittävästi. Päänsärkyjä ei ole ollut. Punaviiniä ja juustoa tekis ehkä eniten mieli :)
Lapset ja miehen oon ruokkinu normaalisti. Ehkä enemmänkin vääntänyt pöperöä heille. Se on jotenkin ehkä auttanut mieliteoissa kun haistellut ruokia tehdessä.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No itsellä oli alkueväinä aamuisin puurot ja kaksi keittoa. Ekoille päiville varasin niitä nälkää siirtäviä kiisseleitä ja pari pirtelöä syödäkseni ne lisänä kolmen pussin päälle jos alkaa nälkä nakertaa.

Ekana iltana vedin puuron ja kahden keiyon lisäksi illalla pirtelön ja tokana kiisselin. Sen jälkeen ei sitä ylimääräistä nälkää tarvinnut ruokkia vaan pärjäsin sillä kolmella pussilla.

Kannattaa muuten ostaa sitä fit linen kuivalihaa, saa suolaa ja vie suolaisen himoa kun imeskelee ja on silkkaa protskua niin mulla ainakaan ei haitannut. Kahtena pvnä vedin 40g pissin ja molempina putos 900g paino.

Sit voi varata raejuustoa vaikka jos iskee hätä että jotakin pitää suuhun laittaa, pari kertaa oon lusikallisen ottanut.

6 pv meni siis puuro + 2 keittoa ja nää loput 6 menee patukka +2 keittoa. Patukat oli niin täyttäviä että jaoin ne niin illaksikin jäi herkku vielä. Zero kokiksen kanssa vedin eilen :)

Jotkut keitot on aika paksuja, ne oon välillä laimentanut kannuun ja juonut mukista pitkin päivää. Eli jos epäilee ettei se 3 ruokailukertaa riitä niin voi kokeilla.

Ap

Hyi vittu. Ei ihme että vatsa on sekaisin, ei toi ole ruokaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyi vittu. Ei ihme että vatsa on sekaisin, ei toi ole ruokaa.

Ei niin, mutta saahan ne herkutella niillä patukoilla :D:D

Vierailija

Tarkoitus on tosiaan nyt keskiviikkona lopettaa täyspussittelu ja jatkaa siitä sitten 15 pv niin että syön lounaaksi nutrin thaikeittoa arkisin töissä ja illat sitten palaan normiruokaan mutta vhh:na.
Tää pussihomma itseni kohdalla johtuu täysin siitä että tarvitsin kunnon alun tälle pudotukselle. Selkä siinä kunnossa että pakko saada paino alas. Ihan siis keinolla millä nyt hyvänsä. Ja koska liikuntaa ei juuri voi harrastaa on se paino saatava alas syömällä ja tää nyt oli se vaihtoehto joka antaa eniten vaikka on ehkä kamalin :)

Tavallaan en kyllä suosuttelisi kellekään näitä karseita pusseja, mutta joskus se vaatii sen ja se on ihan ok.

Itse olen pussittelun lomassa tehnyt vknloppuisin yhden reilumman kävelyreissun. Arkisin hyötyliikuntaa ja ylimääräisiä mattojen pesuja. Mitään kovaa jumppaa ei noilla kaloreilla kannata lähteä vetämään. Eikä kannata lannistua. Jos se pussittelupäätös on jo tehty, niin kannattaa en nyt vaan vetää putkeen. Muuten se alun hankaluus on ketoosi saavutettaessa edessä joka kerta edessä kuitenkin.

Kannattaa tsekata että kalorit jää alle sen 700-750 ettei jojoile ketoosin rajoilla. Muuten se nälkä tulee jatkuvasti jos ketoosi lähtee.

Muuten joo, siis henki haisee kun syötävä ja kieleen kerääntyy jatkuvasti sellainen matto niistä keitoista. Siihen ostin sitruunamehua jota oon ruikkinu suuhun aina välillä. Teetä menee paljon ja sillä lailla.

Toivottavasti saadaan läskit pois :) ei tätä huvikseen kukaan tee :)

Ap

Vierailija

Vajaa 9 viikkoa täysnutrausta takana, kiloja karissut 18 kg. Viikon vielä nutraan.
Lääkärin olen tavannut kolme kertaa, psykologilla käyn kahdesti viikossa. Tästä on hyvä jatkaa. Kukkaron päälle kyllä vähän käy kun maksan kaiken itse, mutta kun kerran auttaa niin olen valmis jatkamaan.
Minulla on BED diagnosoituna. Psykoterapian lisänä lääkitys.
Tsemppejä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat