Poika 9v ja hänelle annettu nimi ahdistaa

Vierailija

Nimi on löytynyt melkein kaikista "hirvein nimi" ja "koiran nimi" ketjuista. Monta eläinkaimaa on. Lapsi itse on tykännyt nimestään, eikä ole koskaan valittanut siitä. silti jotenkin välillä huomaan harmittelevani :(. Ihan tyhmää tiedän. Muita nimivaihtoehtoja oli Onni, Veeti jne.. Pojasta tuli kuitenkin Topi Antti Valtteri. Onko kukaan muu harmitellut annettua nimeä jälkeenpäin ? Itse tykkäsin nimestä kovasti (yh:na päätin sen yksin) mutta luettuani muitten ajatuksia nimestä on alkanut harmittaa :(.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Eihän Topi ole paha nimi. Olin ihan varma et nimi olisi Luca. Jos lapsellesi olisit tämän nimen valinnut, niin sitten olisikin jo syytä harmitella.

Vierailija

Olen minäkin harmitellut omalle lapselleni annettua nimeä. Yritä olla ajattelematta asiaa, koska et voi asialle mitään enää. Lisäksi sekä sinun että minun tapauksessa kysymyksessä on ns. normaali nimi.

Vierailija

Kiva nimi se on. Ei niitä kauhein nimi ketjuja kannata uskoa, niistä löytyy kaikki nimet mitä vaan voi mieleen tulla.

Vierailija

Mulla oli lapsena Topi-kissa ja tiedän, että se on tosi yleinen lemmikin nimi. Mun ukin nimi oli Toivo ja häntä kutsuttiin Topiksi. Annettiin kuitenkin meidän toiselle pojalle nimeksi Toivo, ukin mukaan, täysin tietoisena siitä, että häntäkin todennäköisesti aletaan kutsua Topiksi. Hyvä nimi, älä huoli!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat