ÄLKÄÄ ANTOKA LAPSILLE EINEKSIÄ, MAKKAROITA, PEKONIA EIKÄ MITÄÄN VEHNÄ MÖSSÖ LEIPÄÄ!

Vierailija

Kaupassa, kun katselee äitejen kärrejä niin ne koostuvat mikroaterioista, pakastepizzoista, pakaste tai mikroranskalaisista, makkarasta, pekonista, einespyöryköistä, nugeteista, vehnä makarooneista ja vehnä leivistä ja pullista.

Juomaksi mehua ja limppari ehkä korkeintaa vichyä lisäksi.

Miksi ihmeessä ihmiset ei anna oikearuokaa?

En tarkoita kaikki vaan näitä ihmisiä joita on nykyään paljon.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Taas sama tyyppi vauhdissa. Tunnistan tämän tyypin jutut aina huutavasta otsikosta ja kankeasta kielen käytöstä.

On kirjoitellut täällä ainakin pari vuotta jo.

Vierailija

Suomalaiset laiskistuu ja amerikkalaistuu kammottavalla tavalla. On muka-kiire eikä osata enää edes kokata itse. Mä ne ole juonut kokista tai syönyt sipsejä varmaan kohta kymmeneen vuoteen suuria määriä. Yksi lasi ja kourallinen alkaa jo oksettamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas sama tyyppi vauhdissa. Tunnistan tämän tyypin jutut aina huutavasta otsikosta ja kankeasta kielen käytöstä.

On kirjoitellut täällä ainakin pari vuotta jo.

Minusta on hyvä että muutamia sentään kiinnostaa terveys. Miten te oikesti voitte syödä tollasta paskaa, saati jaksatte sellaisella hötöllä pitkin viikkoja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aivot tarvitsee rasvaa, kuten huomaamme ap:n kirjoituksesta.

Nii, hyvää rasvaa. Makkarat, porsaankyljykset ja pizzat ei auta.

Vierailija

Joo samaa mietin, kaupan kassalla on tultu nyt pari kolme vuotta opintojen ohessa oltua ja en vieläkään käsitä, että miten niin moni elää moisella moskalla saatika antaa sitä muksuilleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivot tarvitsee rasvaa, kuten huomaamme ap:n kirjoituksesta.

Nii, hyvää rasvaa. Makkarat, porsaankyljykset ja pizzat ei auta.

Possunrasva on muuten sitä hyvää rasvaa.

Vierailija

Olin töissä kaupan kassalla useamman vuoden ja sen perusteella voin sanoa, että tuo on täysin paikkakohtaista. Alkuun olin huonomaineisella alueella jossa paljon työttömiä ja kaupungin asuntoja ja siellä ostot todella olivat tuota, erityisesti eines hampurilaisia. Vaihdoin paremmalle asuinalueelle jossa hyvätuloisia ja omistusasuntoja ja oli suuri yllätys, kun osotoskärryissä oli tavallisia raaka-aineita joista itse valmistetaan ruoat ja paljon vihanneksia sekä hedelmiä.

Ehkä tästä on olemassa joku oikea tutkimuskin, että koulutetut syövät terveellisemmin? Muuta paremmalle asuinalueelle jos muiden ostokset häiritsee noin paljon. ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat