Blogilates, onko muita seuraajia?

Vierailija

Cassey Ho tekee tällaisia treenivideoita youtubeen Blogilates-nimellä :) onko muita hänen seuraajiaan? Oletko saanut tuloksia aikaan?

Joskus kesällä koitin tuota jotain extreme abs -videota, mutta luovutin puolessa välissä useamman repsahduksen jälkeen. Nyt taas viime aikoina olen tehnyt tuota 10 abs -videon mukaan vatsalihasliikkeitä ja tänään uskalsin pitkästä aikaa koittaa tuota extreme absia ja meni läpi eikä edes ollut tiukilla! Tai oli, mutta ei tarvinnut keskeyttää mitään :D

Loistavia videoita minulle, kun saliin ei ole varaa haaskata rahoja ja kun on opintojakin, niin niihinkin pitäisi keskittyä :)

Muita kokemuksia? :)

Kommentit (6)

Vierailija

Jotkut videot on hauskoja ja tehokkaita, mutta seassa on oikeasti vaarallistakin kamaa: esim. Supermodel Stiletto workout (tms...), jossa jumpataan korkkarit jalassa. Lisäksi noi Casseyn ruokaohjeet on suoranaisia näännytyskuureja, joita ei todellakaan voi suositella kenellekään. Kyseessä  on kuitenkin pilatesohjaaja, ei mikään ravintoekspertti.

Vierailija

Vitun ärsyttävä tekopirteä kimittäjä. Paljon laadukkaampia videoita löytyy esimerkiks fitnessblenderiltä.

Vierailija

Samanlainen fitness-hattaraa kauppaava sirpakka mimmi kuin 90% tämän hetken muistakin somen "jumppaguruista". Myydään unelmakroppaa pinkkiin pakkaukseen kuorrutettuna, mainostetaan videoita helpoiksi ja tehokkaiksi (jos toimisivat, maailmassa ei olisi läskejä...) ja ollaan niin pirteitä, niiiin pirteitä! :):):))

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samanlainen fitness-hattaraa kauppaava sirpakka mimmi kuin 90% tämän hetken muistakin somen "jumppaguruista". Myydään unelmakroppaa pinkkiin pakkaukseen kuorrutettuna, mainostetaan videoita helpoiksi ja tehokkaiksi (jos toimisivat, maailmassa ei olisi läskejä...) ja ollaan niin pirteitä, niiiin pirteitä! :):):))

Itse asiassa arvistan Casseyta juuri siksi, ettei hän ole sortunut mainostamaan mtn ihmeaineita. Toteaa itsekin yhdessä Instagram-kuvan yhteydessä, miksi mainostaisi sellaisia aineita, joiden toimivuuteen ei itsekään usko. Lisäksi kertoo näiden waist trainereien vaarallisuudesta jne.

Joo noista ykkösen mainituissa korkokenkätreenistä ja ruokavinkeistä en itsekään pidä.

Ap

Vierailija

Nostan! Itse aloitin tekemällä jtn videoita youtubesta ja kuuntelin, kun cassie kertoi kuukausirtaisesta kalenterista. Googletin blogilatesin ja löysin beginners calendarin. Treenasin sen läpi ja olin ihan myyty. Nyt olen jo rekisteröitynyt popster ja kahden kuukauden treenikalenterit takana. Tykkään ihan todella. Olen aina vihannut ryhmäliikuntaa, koska en tykkää siitä, että mua katsotaan treenatessa. Cassien treenit on vaihtelevia, haastavia, niitä voi tehdä kotona ja mökillä ihan omassa rauhassa. Lisäksi koko yhteisö ja Cassie on tukena ja motivaattoreina. Eikä maksa mitään.

Uusimmat

Suosituimmat