Masentaa miehen jatkuva huorittelu :(

Vierailija

Enään ei tee mieli edes harrastaa. Olen niin lopen uupunut tähän. Oli taas vähällä ettei sormukset lentäneet roskikseen :( Mieli tekisi vaan unohtaa koko haukkuminen mut silti vaan pyörii mielessä ja itkettää :(

Kommentit (15)

Vierailija

No voi huoh. Ota nyt vastuu omasta elämästäsi kuitenkin ensin. Jos ukko on paska niin ei se siitä paistamalla muutu. Ukko mäkeen, ja pää pystyyn!

Vierailija

Siis mikä saa jatkamaan tuollaisen miehen kanssa, joka ei rakasta eikä kunnioita tippaakaan? Eroa hyvä nainen, huorittelua ei pidä hyväksyä ja kaikista vähiten omalta puolisolta. Missä itsekunnioitus?

Vierailija

Miestä saa vähätellä, jos hän ei käyttäydy kuten nainen haluaa. Naista saa huoritella, jos hän ei käyttäydy kuten mies haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mikä saa jatkamaan tuollaisen miehen kanssa, joka ei rakasta eikä kunnioita tippaakaan? Eroa hyvä nainen, huorittelua ei pidä hyväksyä ja kaikista vähiten omalta puolisolta. Missä itsekunnioitus?

Itsetunto on ihan maassa jatkuvasti :( sen takia en ole eronnut, koska tunnen itseni niin surkeaksi, että pelkään jääväni yksin :(

Harmittaa sikäli tuntea aina itsensä näin huonoksi :( miehelle jos sanon, niin minä olen syypää joka asiaan. Koskaan hänen sanoissaan tai tekemisissään ei ole mitään vikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miesviha-agitaatiota on pakko jaksaa painaa, kun naisten perusteltu arvostelu palstalla on ollut kerran esillä.

Ei se nyt vaan sovi palstalle, että nainen katsoisi peiliin ja ottaisi vastuun elämästään.

Nostakaa nyt se miesvihaälämölö, arvon palstamammat.

-AP-

Tämä ei ole kyllä minun kirjoittama, mutta onneksi pystyn kyllä ilmoittaa sinut asiattomaksi!!!!

Vierailija

Minä en katselisi tuollaista moukkaa päivääkään. Ei edes anteeksipyyntö auta, vaan mäkeen koko kaveri.

Huonompaa ei tule, suunta on vain ylöspäin. Mieluummin yksin kuin idiootin kaverin kanssa! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en katselisi tuollaista moukkaa päivääkään. Ei edes anteeksipyyntö auta, vaan mäkeen koko kaveri.

Huonompaa ei tule, suunta on vain ylöspäin. Mieluummin yksin kuin idiootin kaverin kanssa! 

Tekisi mieli kyllä tehdäkin niin.

Vierailija

Sen sanan käyttäminen on niin ihmisarvoa alentavaa että en käyttäisi sitä edes alan "ammattilaisen" edustajasta. Mitä minä ajattelen miehistä, jotka käyttävät sitä sanaa naisistaan, on painokelvotonta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies sanoisi EDES kerran huoraksi, niin se olis siinä sillä sekunnilla. Heitä pihalle.

Mikä siinä huorassa niin pahaa on? Miksi huoruus on naisille kaikkein pahin pilkkanimi? Naiset loukkaantuu kun niitä huoritellaan ja miehet loukkaantuu kun niitä kutsutaan neitsyiksi.

Uusimmat

Suosituimmat