Mies käy paskalla vessan ovi sepposen selällään!

Vierailija

Kuinka hiton ärsyttävää!
Ei ole moksiskaan huomautteluista.
Ei häntä häiritse.

Kommentit (7)

Vierailija

Olen lääkäri, ja opiskeluaikana tehtiin ryhmätöitä yhden naispuolisen opiskelijan kanssa hänen kotonaan. No, tyyppi meni vessaan paskalle, oven jätti auki ja huuteli sieltä jotain kommentteja. Terveisiä vaan Tiinalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen lääkäri, ja opiskeluaikana tehtiin ryhmätöitä yhden naispuolisen opiskelijan kanssa hänen kotonaan. No, tyyppi meni vessaan paskalle, oven jätti auki ja huuteli sieltä jotain kommentteja. Terveisiä vaan Tiinalle.

Minulla oli aikoinaan kaverini yksiössäni yökylässä, eikä hänkään laittanut vessan ovea kiinni asioimistensa ajaksi, vaikka vessasta oli suora näköyhteys muuhun kämppään. Hän oli jo siinä vaiheessa perheellinen ihminen, liekö siis jäänyt päälle sellainen moodi, että äiti ei saa koskaan käydä vessassa yksin vai mikä... 

Vierailija

Miehesi on taitava. Mä en pysty käymään paskalla huoltoasemalla jos viereisessä kopissa on joku toinen ja on ihan hiljaista. Opiskelijana pari kertaa vitutti kun asuin solukämpässä ja kämppiksen tyttöystävä oli käymässä. En halunnut käydä aamupaskalla, koska pelkäsin ääniä ja pahaa hajua sen seurauksena. Kävin sitten pyykkituvan WC:ssä. Oon vähän ujopylly. :D m25

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat