Haluan naisen tuovan leivän pöytään, en ole kauhean työorientoitunut

Vierailija

Tässä sama toisinpäin, miehen sanomana sama asia kuulostakaan niin hyvältä tai hyväksyttävältä, saati että löytäisit ikinä naista jolle tu olisi ok.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1452906481945.html

Kommentit (13)

Vierailija

Meillä on tuo tilanne. Olen paremmin koulutettu ja paljon rikkaampi kuin mies, joka on köyhä suorastaan. On kuitenkin todella komea miesmalli ja hyvä sängyssä ja muutenkin mukava luonne ja tekee oma-aloitteisesti kotitöitä.

Vierailija

Musta toi ei kuulostanut olevan yhtään ok edes naisen sanomana, särähti aika pahasti, kun näin otsikon. Tosin hyvä, että on rehellinen toiveistaan heti kättelyssä, ehkä vakka kantensa löytää.

Poikkipuoli

No leivän saa pöytään heittämällä myös kuteet pois. Asiasta luin myös Ilta-Sanomissa, kun tämä Poikkeus keikisteli alusvaatteillaan lehdessä.  Treffitarjouksia on kuulemma tullut runsaasti. Yöks.

Jostain syystä itse lehteen ei saa kommentoida, toivottavasti näille sivuille.

Mistä näitä "poikkeus vahvistaa säännön" tyrkkyjä riittää....

Vierailija

Jokainen työnvieroksuja, joka hakee itselleen elättäjää, laittakaa vaan reilusti tyrkky kuvamainos  iltapaskalehteen. Varmasti nappaa.

Foto olis kiva ylläri.

Vierailija

Minulle tuo olisi aidosti ok. Olen akateemisesti koulutettu ja haluan edetä urallani kovin kilpaillulla alalla, mutta samaan aikaan haluan lapsia ja taata heille mahdollisimman hyvän elämän. Olisi lottovoitto, jos löytyisi mies, joka haluaa olla pitkään koti-isänä ja kiintymysvanhempana harrastellen kestovaippoja, luomuruokaa ja  erilaisia taidejuttuja lapsen kanssa :) 

Vierailija

Pisti vain silmään kuinka huolettomasti nainen voi heittää tuollaisen kommentin ja toinen asia mitä mietin, tuo nainen löytää itselleen elättäjän vieläpä tosi helposti. 

Ap

Vierailija

Eikös siellä kuitenkin puhutti että arvostaa taloudellista itsenäisyyttä eikä haluaisi luopua omasta työstään, joten paisuttelua, paisuttelua..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pisti vain silmään kuinka huolettomasti nainen voi heittää tuollaisen kommentin ja toinen asia mitä mietin, tuo nainen löytää itselleen elättäjän vieläpä tosi helposti. 

Ap

Miksi ei löytäisi: on valmis passaamaan ja hellimään ja laittamaan ruokaa miehelle. Joka miehen unelma, näin olen käsittänyt. Ja rehellinen toiveistaan.

Kyllä sä ap varmaan löydät naisen joka sut elättää, kunhan tarjoat vastineeksi hoivaa, palvontaa, hyvää seksiä, hoidat lapset ja kotityöt ja olet muutenkin ihana.

Hienoa tässä maassa on juuri tuo valinnanvapaus elää kuten haluaa, kiitos feministien.

Vierailija

Minä rahoitan meidän elämämme, miehen ei ole tarvinnut kuin rakastaa minua. Ja hän on osoittanut rakkauttaan kotitöillä ja lastenhoidolla. Ole hyvä kunnon luonne, niin joku varakas nainen poimii sinut kyllä :)
Minusta tämmöinen mies, jolla on aikaa minulle on paljon kivempi kuin uraohjus.

Uusimmat

Suosituimmat