Tunnetko ihmisiä, joille kelpaa vain kallein mahdollinen?

Vierailija

Jotka eivät voi tyytyä mihinkään vähempään. Pitää olla parasta, mitä rahalla saa. Millainen ihminen kysymyksessä?

Kommentit (13)

Vierailija

Ex-mieheni, tykkää ostelusta. Mitä tahansa ostaa, sen pitää olla parasta mahdollista, ammattilaislaatua jos sellaista on saatavilla. Ei käytä ostoksiaan välttämättä kuin pari kertaa ja myy pois pilkkahintaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotka eivät voi tyytyä mihinkään vähempään. Pitää olla parasta, mitä rahalla saa. Millainen ihminen kysymyksessä?

Isäni.
On täysin hurahtanut joihinkin juttuihin, kuten autot.
Syö kaurapuuroa ja kierrättää suodatinpusseja jotta saa haluamansa.

Vierailija

Mun kaveri. Aina pitää kaikkee merkkikamaaostaa. Siis ihan vaatteista ja huonekaluista lähtien elintarvikkeisiin. Kaikki mikä on in USA:ssa in, on hänen mielestään parasta esimerkiksi Starbucks, Ben&Jerrys jäätelö ja 10e maksavat hienot salaattiannokset ja kaikki tällainen. Alkostakaan ei kännäämiseen riitä perusvarma El Tiempo vaan pitää kännätä kymmenien eurojen pulloilla yms. ja ei ole edes hyväpalkkaisessa duunissa.

Vierailija

Tunnen erään naisen. Maito purkkin pitää olla se kallein mahdollinen, jos laitan sen kärryyn vaikka jonku halvemman maidon niin kiikuttaa samantien takas. Oon monet kerrat jauhannut sille siitä,että se on ihan hyvää maitoa vaikka se olisikin vähän halvempi. Mutta ei, neidille ei kelpaa se... Hieman ärsyttävä ihminen... Toimii samalla tavalla myös muissa ostoksissa...

Vierailija

Bloggaaja. Ei esim. voi ostaa jotain vaatetta, jos se ei täytä hintavaatimuksia. Saattaa kaupassa hypistellä jotain vaatetta, kunnes näkee hintalapun: "HALPA!".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Isäni.
On täysin hurahtanut joihinkin juttuihin, kuten autot.
Syö kaurapuuroa ja kierrättää suodatinpusseja jotta saa haluamansa.

Ei taidettu hakea nyt tällaisia tyyppejä. Harrastusvälineisiin panostaminen on asia erikseen.

Vai syökö isäsi jotain viisi kertaa kalliimpaa premium-kaurapuuroa, koska se vaan on niin paljon parempaa ja terveellisempää kuin Pirkan kaurahiutaleet? Eikä käytetty suodatinpussi todellakaan kelpaa ihmiselle, joka kelpuuttaa vain parasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tunnen erään naisen. Maito purkkin pitää olla se kallein mahdollinen, jos laitan sen kärryyn vaikka jonku halvemman maidon niin kiikuttaa samantien takas. Oon monet kerrat jauhannut sille siitä,että se on ihan hyvää maitoa vaikka se olisikin vähän halvempi. Mutta ei, neidille ei kelpaa se... Hieman ärsyttävä ihminen... Toimii samalla tavalla myös muissa ostoksissa...

Tuollaisilta typeryksiltä on helppo viedä rahat pois. Tosin ne rahat taitavat valitettavasti olla jonkun uunon.

Vierailija

Kyllä. Minun pomoni. Olemme rahakkaalla alalla. Lapset aikuisia, asunto maksettu. Ostaa vähän, mutta parasta. Älykäs ja kuuluisa, mutta lapsellinen tarve päteä kaikessa.

Vierailija

Älkää loukkaantuko mutta sellaiset ihmiset on yleensä ihan tosi typeriä. Imevät itseensä kaikki vaikutteet mainonnasta/markkinoinnista, eivätkä osaa ajatella omilla aivoillaan. Ei tarvita kun pari julkkista mainostamaan kyseistä tuotetta tai käyttää sanaa "trendikäs" niin nämä menee ja ostaa sen. Fiksut bisnesmiehet vievät apinoilta rahat. Sitähän se on.

Vierailija

Tunnen. Koulukaveri yliopistosta on tollanen. Ihan tavallinen heppu paitsi ettei mikään halpa kelpaa. Ei edes koiranruokana :-). Me ollaan haettu naapurikunnan erikoiskaupasta sama säkki moninkertaseen hintaan mikä olisi ollut sen viereisessä S-marketissa. Mutta en valita. Se kun ostaa aina tosiaan laatua ja kyllästyy esim moneen urheilulajiin parin kokeilun jälkeen, niin mä olen ostanut siltä niitä välineitä pilkkahintaan pois kuljeksimasta :-).

Uusimmat

Suosituimmat