Onko 45-50 -vuotiaan naisen ihan mahdoton löytää uusi kunnollinen mies?

Vierailija

Entinen lähti toisen perään, ei nuoremman vaan vanhemman:). Olen miettinyt, että onko kaikki kunnon miehet varattuja jo ja mun pitää oottaa parikymmentä vuotta, kunnes leskimiehiä alkaa löytymään?
Olen kaunis ja fiksu, tuun omillani toimeen ja lapset lentäneet jo pesästä. Mulle silti kelpaisi vaikka yh-isä, eikä tarttis olla rikas. Pääasia, että olisi päästään terve ja rehellinen.

Kellään mun ikäsellä naisella tai miehellä mitään sanottavaa?

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Mä olen sun ikähaarukaassa. Jos mies jättäisi, en enää edes yrittäisi löytää uutta vaan nauttisin vapaudesta ja rauhasta. 

Vierailija

Kun noin vähään tyydyt, varmasti löytyy. Itse en huolisi edes osa-aikariesaa toisen naisen kakaroista etenkään jos omat olisivat aikuisia tai olisin lapseton.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen sun ikähaarukaassa. Jos mies jättäisi, en enää edes yrittäisi löytää uutta vaan nauttisin vapaudesta ja rauhasta. 

Aika lailla samoilla linjoilla. Suhteeseen voisin alkaa, mutta ikinä en enää muutaisi kenenkään miehen kanssa yhteen asumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvikset?

Mitäs toi tarkottaa? ap.

No turvapaikanhakijat, senkin höntti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuon ikäisissä noita eronneita varmaan löytyy. 

Mä vaan mietin, että mies ei lähde suhteesta ellei ole toista naista. Eli kaikki vapaat miehet ovat joko pihallepotkittuja petturuutensa, alkon käytön tai väkivallan tms . takia. Vai voiko oikeasti tässä iässä löytyä miehiä, jotka asuvat yksin, eivät ole äitin peräkammarin poikia tai exänsä pihalle heittämiä väkivaltaisia pettureita tai vakavasti mt- häiriöisiä?

Ikinä en kenenkään kanssa alkaisi salasuhteeseen, koska mä oon sellasen uhri ite ja tiedän miltä se tuntuu. ap.

Vierailija

Moni tuttu on löytänyt uuden miehen tuossa iässä tai myöhemminkin.
Jos on liian kriittinen ulkonäön suhteen, voi olla vaikeaa.

Aoin kirjottaa että omasta ulkonäöstä huolehtiminen helpottaa miehen löytämistä, mutta tajusin itsekin että ei se ainakaan omilla tuttavillani ole ollut ratkaiseva tekijä.
Juuri kauneimmat ja sporttisimmat ystäväni ovat olleet niin kriittisiä toistenkin ulkoisen olemuksen suhteen, että sopivaa ei sitten kovin helposti ole löytynytkään.

Oikeasti taitaakin olla ulkonäköä enemmän kyse siitä kuinka avoin, mukava ja hauska ihminen itse on. Ja kuinka positiivisesti suhtautuu muihin ihmisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvikset?

Mitäs toi tarkottaa? ap.

No turvapaikanhakijat, senkin höntti

Ai jaa. No kristityn turvapaikan hakijan voisin ottaakin , mutta niitä ei taida olla, vai onko? Ja sit pitäis olla mun ikänen vielä, en mitään seksiseuraa hae. ap.:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat