Työkomento 1 vuodeksi Meksikoon, mitä tinkisit diiliin?

Vierailija

Asunto ja lennot kuuluvat pakettiin, sekä kaksi autoa. Asunto sijaitsee vartioidulla alueella, kaikkine mukavuuksineen. Lapsille ( 12v ja 14v) paikka yksityiskoulussa. Mitä muuta tinkisit diiliin-siis koko perhe lähdössä, minä ( äiti) teen työtä kohteessa, mies kotona. Palkka on hyvä/ kattaa miehen tulot. Suomen asuntoon muuttaa siskoni vuodeksi, ja maksaa ylläpidon.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Jonkun kokin, joka tietää paikallisesta hygieniasta. Tai sitten turvamiehen. Itse en lähtisi Meksikoon mistään hinnasta, tulet takaisin ilman lapsia ja hakattuna.

Vierailija

Kattavat vakuutukset, yksityislääkärin / omalääkärin palvelukset mahdollisesti kotikäyntinä. Riippuen mitä teet työksesi, tarvitko itse jotain ..? Rentoutusta, hoitoja...? Mies ilmeisesti vie ja hakee lapset. En ottaisi ulkopuolista palvelusväkeä (siivooja tm) koska sellainen on helppo lahjoa mukaan rikollisiin tarkoitusperiin. Lapsilla on tod.näk. suojatut olot yksityiskoulussa mutta mieti tarvitsevatko he jotain. Itse pyytäisin laadukkaat kuntosalivehkeet kotiin :)

Vierailija

Muutto ja kaikki siitä aiheutuvat kulut (+ lisäksi muuttoraha kertasummana), vakuutukset, terveydenhuolto, lasten koulut/ päivähoidot.  Normaalin palkan päälle kunnolliset vuosibonukset, osingot ja edut.

Vierailija

Voisivat maksaa miehen eläkemaksuja Suomeen, niin hänelekkin kertyy eläkettä :) Näin tiedän yhden ulkomailla asuvan perheen tekevän, joiden mies töissä ja nainen kotona.

Vierailija

En muuttais muualle ku joihinki turistirysiin kuten Cancuniin. Pelottaa nuo kaikki huumesodat ja hengenvaara päivittäin. Siellä ei tarvitse kun ihmisten luulla, että olet USA:sta niin pahasti voi käydä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En muuttais muualle ku joihinki turistirysiin kuten Cancuniin. Pelottaa nuo kaikki huumesodat ja hengenvaara päivittäin. Siellä ei tarvitse kun ihmisten luulla, että olet USA:sta niin pahasti voi käydä.

Breaking bad siis tuoreessa muistissa...

Vierailija

Meksikossa en ole käynyt, mutta Etelä-Amerikassa kyllä. Brasiliaan en muuttaisi, vaikka paljon maksettaisiin. Argentiina, Chile ja etenkin Uruguay oli todella upeita ja turvallisen oloisia maita. Jos saisin itse valita niin Montevideoon muuttaisin töihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

:) Asun Meksikossa, pääkaupungissa ja hieman nyt liioitellaan. Espanjan tunteja ehdottomasti, täällä ei kamalasti puhuta englantia. Liity faceryhmään Suomalaiset Meksikossa :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat