Nyt tarvitaan todella apua!

Vierailija

Olemme olleet poikaystäväni kanssa 3.5 vuotta ja olemme toistemme ensimmäiset. Elämme " avoimessa suhteessa", koska poikaystäväni haluaisi tietää mille tuntuu harrastaa seksiä toisen kanssa jotta voisimme rauhassa elää yhdessä sen jälkeen. Minua ei haittaa vaikka hän kokeilisi jotain muuta sitten hän tietäisi haluaako olla minun kanssa vai muitten. Poikaystäväni on puhut asiasta yli vuoden jo muttei ole uskaltanut tehdä mitään, koska pelkää menettävänsä minut. Minä olen kokeillut seksiä toisen kanssa ja en tuntenut mitään vaan se vahvisti että haluan olla poikaystäväni kanssa. En ole kertonut hänelle siitä, koska en koe tarvetta kun emme ole virallisesti yhdessä ja hän halusi että kokeilen. Poikaystäväni vannoo rakkautta ja että olen hänen elämänsä nainen, mutta haluaa tietää mille seksi tuntuu toisen kanssa. Mitä mieltä te olette tästä?

Kommentit (3)

Vierailija

Jos olette nuoria niin käske häntä etsimään pano. Ja ole rehellinen hänelle. Kerro että olet kokeillut toista. Puhukaa puhukaa ja puhukaa.

Vierailija

Pankaa, naikaa, nussikaa, runkatkaa kaikkea mikä liikkuu. Ei tarvitse sitten keinutuolissa ihmetellä, että olisiko se ollut erilaista nussia naapurin Tanjaa takaapäin kuin omaa kultaa. Sitten kun olette nussineet vieraissa, niin ottakaa uusi kierros, nussikaa taas.

Vierailija

Öö... Eli ilmeisesti teillä oli joku 'tauko', kun panit toista? Tai oli miten oli... Kannattaisi kertoa miehelle. Sen jälkeen hän varmasti ei epäröisi enää tuota kokrilua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat