Olen 18-vuotias kaksosten äiti, haluatko kysyä jotain? :)

Vierailija

Otsikko

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko raskaus suunniteltu?
Ei ollut. Söin e-pillereitä, mutta tulin niistä huolimatta raskaaksi. Päätös jatkaa raskautta sen sijaan oli hyvinkin suunniteltu. - ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aikamoisessa tilanteessa olet. Minkä ikäinen olit kun tulit raskaaksi? Miten pärjäät taloudellisesti? Onko isä kuvioissa?
Olin 17-vuotias kun tulin raskaaksi. Taloudellisesti pärjään hyvin sillä olen taloudellisesti huomattavasti paremmassa asemmassa kuin enemmistö ikäisistäni. Lasten isä on kuvioissa mukana. - ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisessa tilanteessa olet. Minkä ikäinen olit kun tulit raskaaksi? Miten pärjäät taloudellisesti? Onko isä kuvioissa?
Olin 17-vuotias kun tulin raskaaksi. Taloudellisesti pärjään hyvin sillä olen taloudellisesti huomattavasti paremmassa asemmassa kuin enemmistö ikäisistäni. Lasten isä on kuvioissa mukana. - ap

Eli oletko töissä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet pilannut elämäsi, onnea! Kysymys: Kannatiko?
Pilannut? Miksi ihmeessä olisin jatkanut raskautta jos olisin kokenut sen pilaavan elämäni? :D - ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli oletko töissä? 

En ole. Sain perinnön kun täytin 18 vuotta ja olin tietoinen tästä jo raskausaikana, joten tiesin että taloudellisesti tulen pärjäämään. - ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Imetätkö? T. 34 v. tuleva kaksosten äiti
Olisin halunnut imettää, mutta se ei lähtenyt sujumaan :(. Onnea kaksosista <3. - ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat