Tsempatkaa mua lopettamaan tupakointi! (yritämme lasta)

Vierailija

Olen vakaasti päättänyt että heti kun plussaan loppuu tupakointi siihen paikkaan. Olen kuitenkin polttanut 10 vuotta, joten tiedän että ihan kivutonta se seinään lopetus ei tule olemaan. Tsempatkaa mua nyt vaikka omilla kokemuksilla lopetuksesta niin että saisin lopetettua jo ennen sitä plussaa. Meillä mieskin polttaa ja kovasti toivon että hänkin pääsisi eroon tupakasta. Ja ei tarvi tähän tulla huutelemaan wt:tä sun muuta elämämkoulua, tiedän kyllä että se on inhottava tapa.

Kommentit (6)

Vierailija

en voi sanoa muuta kuin tahdonvoima. itse lopetin heti plussatessani raskaudessa, nyt suunnittelemme toista ja halusin tällä kertaa olla jo valmiiksi savuton. alkuvaikeuksien jälkeen lopetin seinään. 10 päivää ollut nyt polttamatta. paljon tsemppiä sinulle! <3 vauva (olemassaoleva tai vasta suunniteltu) on paras syy lopettaa.

Vierailija

Hesarissa on tänään juttu raskaudenaikaisesta tipakoinnista. Siinä on myös faktaa, mitä kaikkea tupakointi aiheuttaa sikiölle. Ehkä nuo tiedot motivoisi.

Vierailija

Ei se tarvi muuta kuin halua lopettaa. Mä vaan päätin lopettaa, ja siihen se sit loppui, ilman mitään vippaskonsteja. Haluatko sä sitä tarpeeksi?

Uusimmat

Suosituimmat