Naiseni ei osaa käydä paskalla...

Vierailija

Olen 22-vuotias mies ja asun yhdessä 18-vuotiaan naiseni kanssa pienessä kaksiossa. Mieltäni vaivaa se, että aina kun tyttöystäväni käy paskalla, kaikki äänet kantautuvat vessan ulkopuolelle.

Pahemmaksi asian tekee se, että hän ei näytä ollenkaan välittävän ulkopuolelle kantautuvista loiskahduksita ynnä muista kivoista äänistä.

Minä esim. pidän aina paskalla käydessäni vesihanaa auki, jotta muiden ei tarvitsisi kuulla paskantamisestani tulevat "ihanat" äänet.

Kaiken huipuksi hän joskus kertoo miten on päästänyt vessassa ollessaan niin ja niin monta kikkaretta. Voitteko kuvitella ?!? Arvatkaa miltä olo on tuntunut sen jälkeen, varsinkin kun vähän ajan päästä hän ruinaa seksiä ja vieläpä takaapäin...?

Olen epätoivoinen. Haluaisin puhua asiasta hänen kanssaan, mutta aihe on niin arka, että pelkään hänen loukkantuvan verisesti. Mitä minun tulisi tehdä?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Pytyn pohjalle kuuluu laittaa pari arkkia paperia ennen kuin alkaa ähertää. Ei lotise. 

Oikeastiko joku paskoo suoraan sinne veteen :DD

Vierailija

Öö.. Tyttöystäväsi on ihminen, joka ulostaa kuten muutkin ihmiset. Sinuna olisin otettu että luottaa sinuun niin, että uskaltaa käydä vessassa ilman nolostelua. Tuo sinun vesihana touhusi kuulostaa samalta kuin minä 18-vuotiaana, kun ekoja kertoja kävin miehen luona vessassa :D nykyään saadaan molemmat käydä vessassa ilman mitään yrityksiä peitellä mahdollisia ääniä.
Tuosta tuotosten kuvailusta tosin voisi sanoa, että et halua tietää. En minäkään kerro miehelle minkälainen kakka tuli, en tiedä edes itse kun ei pahemmin kiinnosta tarkastella.

Vierailija

Kakantaminen on yhtä luonnollista kuin syöminen. Anna kakkia ihan rauhassa ja kuuntele kakkatarinat ilman tuomitsemista. Voi myöhemmin vaikka olla suolistoon erikoistunut lääkäri. Kuuntele ja kannusta nuorta tyttöystävääsi, älä arvostele.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pytyn pohjalle kuuluu laittaa pari arkkia paperia ennen kuin alkaa ähertää. Ei lotise. 

No minä ainakin paskanna aina suoraan veteen. Ei hirveesti kiinnosta jos joku naapurin spermahuora saa siitä traumoja. Paskanmolskahduksethan kiihottaa naisia usein.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oikeestiko joku laittaa paperia pohjalle? Jäätävää tuhlausta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin kyllähän se pari palaa maksaa ainakin sentin varmaan. Kannattaa myös kävellä kepeästi, etteivät kengät kulu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin kyllähän se pari palaa maksaa ainakin sentin varmaan. Kannattaa myös kävellä kepeästi, etteivät kengät kulu.

Kaikkea tuhlaamista ei aina lasketa rahassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

wt ulostaa suoraan veteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vaiko ihan normaali ihminen? Taitaa vain feikit hienoperseet laittaa paperia pohjallr.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin on. Siinä suoraan ulostamisessa on vielä sekin vaara, että peräaukko voi vetäistä paskavettä sisään, jos molskahdus nostattaa vettä tarpeeksi kovaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin on. Siinä suoraan ulostamisessa on vielä sekin vaara, että peräaukko voi vetäistä paskavettä sisään, jos molskahdus nostattaa vettä tarpeeksi kovaa.

Joskus ripulissa käy tällainen bumerangipasta. Inhottava tunen kun kimpoaa takaisin ja peräreikä imaisee löysät ripulivedet takaisin sisään :d

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat