Mistä säästäisit 300 eur/kk?

Vierailija

Sen verran tippui meidän perheen nettotulot tälle vuodelle. Minulla aleni palkka ym. 6 ja 10 v lapset, 2 aikuista.

Kaikki vinkit kehiin!

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Me laskettiin nyt talvikuukausiksi uima-altaan lämpötilaa 4 asteella. Säästöä tuli noin 150 euroa kuussa. Vähän vilpoista on vesi, mutta hyvin pystyy vielä uimaan ainakin saunan jälkeen.

Vierailija

En mistään, koska olen opiskelija. Kuukausituloni ovat alle 500€/kk, josta vuokraan menee jo 300. Toivottavasti opiskelijat välttyvät leikkauksilta. :/

Vierailija

Vähän vaikea sanoa, kun et yhtään kerro teidän menoista. Mutta itse olen säästänyt lehtitilauksista (ei tule), omista harrastuksista (200 euroa/vuosi), vaatteista (vain alesta ja vain tarpeeseen), työpaikkalounaista (eväät).

Vierailija

Tolkuton ryyppääminen, tupakan poltto, huorissa käynti, etelän matkat, uuden auton hankintaa lykkäisin, uusien vaatteiden tai laitteiden oston väliin jättäminen, jos ei riitä niin 

viihde, sähkö, ruoka seuraavana ja jos ei vieläkään riitä

niin asuminen viimeisenä.

Vierailija

Olette siis eläneet suu säkkiä myöten aiemmin, eli kaikki mikämon tullut on myös mennyt....no, sit vaan karsimaan kaikki turhat rönsyt pois...

Vierailija

Ainakin kaikki lehtitilaukset lopettaisin, jos niitä tulee.Itselle ei tule yhtään maksettua lehteä.Hyvin on pärjännyt.

Kampaajakäynneistä, voiko niistä säästää.Värjään itse hiukset, leikkauttamassa käyn vain parin kuukauden välein.Miehen hiukset olen parturoinut vuosikaudet ja ovat kyllä ihan siistit.

Suuren osan ruoasta haen Lidlistä, hyvät  tarjoukset vain muista kaupoista.

Vierailija

Vähentäkää autolla ajoa ja ruokakuluja, jos ne eivät ole jo minimissään. Myös kännykkälaskut kannattaa tarkistaa. Myös lehtitilaukset voi perua ja lukua kirjastossa tai koittaa lainata naapureilta.

Vierailija