Hankin miehen: kriitereinä hyvät geenit tulevalle lapselle

Vierailija

En ole romanttinen nainen enkä usko rakkauteen. Sen sijaan valitsen miehen geenien mukaan, jotta lapseni saisi tietyt ominaisuudet. Tässä listani: vähintään 180cm pitkä, vaalea, siniset silmät, atleettinen vartalo, ei perussairauksia ja kasvojen tulee olla miellyttävät piirteiltään. Luonne on aivan sama, todennäköisesti ero tulee kuitenkin jossain kohtaa joten tärkeämpää on, mitkä geenit siirtyvät lapselle.

Kommentit (10)

Vierailija

Mitä geneettisesti ylivoimaista sinulla on? Pitäisikö sinun selvittää myös miehen vanhempien ja miehen sisaruksien terveystilanne? Mitä teet lapselle, jos hänkin vammainen tai syntymäsairas?

Vierailija

Geenit on siitä hankala juttu, et ne ei tule suoraan mieheltäsi vaan monesti jopa paljon kauempaa. Lapsesta voi silti tulla 160cm, lihava, kaljuuntuva, likinäköinen ja diabeetikko mut onnea sulle etsintään!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä geneettisesti ylivoimaista sinulla on? Pitäisikö sinun selvittää myös miehen vanhempien ja miehen sisaruksien terveystilanne? Mitä teet lapselle, jos hänkin vammainen tai syntymäsairas?
Mitä väliä ap:n ominaisuuksilla? Siittämään kun saa sormiaan napsauttamalla myös kunnon uroksen.

Vierailija

Mä en painottaisi ulkonäköä, vaan älyä. Tein itse näin ja olen todella tyytyväinen. Ulkonäköä voi muokata aika paljon, mutta jos on tyhmä kuin saapas, siitä ei pääse mihinkään. Pahimmassa tapauksessa voi joutua jonkun jääkiekkoilijan vaimoksi. Minä haluan lapselleni vähän enemmän ja valitsin älykkään miehen. Ja tämä jo senkin puolesta, etten kestä jos mies on minua tyhmempi, mutta lopputuloksena älykäs ja pärjäävä lapsi, mistä olen todella tyytyväinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
atleettinen vartalo

Ennemmin kannattaisi varmaan katsoa vartalon piirteitä, eikä salilla pumpattua lihasta. Siis luontaista harteikkuutta, pitkiä raajoja, isoja käsiä yms.

Unohdit myös tärkeänä pitkäikäset sukulaiset. Elintavat vaikuttavat ilmeisesti yllättävän vähän terveyteen.

Vierailija

Niin kai kaikki tekevät ellei tietoisesti niin tiedostamattaan. Toisaan sukulaisista pitäisi tietää myös ja yllätys voi olla perintötekijöidenne yhteisvaikutus. Paras tulos tulee, kun miehen kanssa on aitoa kemuaa ja hänen ominaistuoksunsa tuntuu sinusta miellyttävältä, silloin geeninne tuotravan vahvan immuunipuolustuksen tutkijoiden mukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Geenit on siitä hankala juttu, et ne ei tule suoraan mieheltäsi vaan monesti jopa paljon kauempaa. Lapsesta voi silti tulla 160cm, lihava, kaljuuntuva, likinäköinen ja diabeetikko mut onnea sulle etsintään!
Jep ja puolet geeneistä tulee ap:lta. Jos ap on perus ylipainoinen persjalka, jolla on hyvännäköinen mies, ei siitä lapsestakaan tule välttämättä hyvännäköistä. Tosin miehen kirjoittamalta provolta hieman tuoksahtaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat