Onko kukaan "näpäyttänyt" vähähaluisempaa miestään alkamalla itse haluttomaksi?

Vierailija

Mitä siitä on seurannut tai mitäköhän siitä seuraa? Huomaan nyt lopulta halujeni menneen kun pari vuotta olen ollut selvästi halukkaampi...

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Eipä mies sitä minään näpäyttämisenä ole ottanut, tyytyväinen vaan kun lopetin vonkaamiseen. Yhteensä neljä kuukautta pisimmillään odottelin jos mies alkaisi itse jopa ehdotella, mutta ei. Olisi jatkanut tyytyväisenä varmaan vaikka kuinka kauan ilman seksiä. Noin kerran kuukaudessa saan, jos hyvä tuuri käy ja aloitteita teen kyllä tasaisesti, harvoin vaan onnistuu. Näin menty useampi vuosi. Lapset alkavat olla isompia, siispä alkaa olla aika nostaa kytkintä..

Vierailija

Mitä helvetin haluttomia voi olla ja miten se siitä muka paranee pihtaamalla? Kahteen päivään jos ei tapahdu mitään niin tulee suoria ehdotuksia muijalle. Onneksi tekee jotain, oraalia yleensä kun ei halua itse.
Mä lyön tonnin vetoa että sanomalla saa paremmin kuin pihtaamalla.

Vierailija

Eipä saanut.

Seurustelusuhde päättyi, koska miestä ei kiinnostanut seksi lainkaan. Ei ollut koskaan kiinnostanutkaan. Hänellä oli poikuus jäljellä 24-vuotiaana.

Vierailija

siihen haluttomuuteen on joku syy eikä se ole joku sun typerä valtapeli. mitä jos koittaisitte korjata sitä syytä etkä alkaisi vittuilemaan?

Vierailija

Naureskele ja vittuile myös sille miehelle aina ohi kulkiessa. Sillä ne halut saa nousemaan :D Tai miehen lähtemään.

En nyt ihan varmasti muista miten se menee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
siihen haluttomuuteen on joku syy eikä se ole joku sun typerä valtapeli. mitä jos koittaisitte korjata sitä syytä etkä alkaisi vittuilemaan?

En vittuile, olen nyt oikeasti itse haluton kaiken tämän jälkeen, että vieläpä vauvavuonna olen yrittänyt aktiivisesti parantaa seksielämäämme tuhannen väsyneenä ja rasittuneena, nyt en vain jaksa enöä yrittää. Ap

Vierailija

Mä olen alkanut tehdä töissä paljon päivystysvuoroja. Haluton mies saa makoilla kotona sohvalla. Enää en vingu seksiä häneltä.

Vierailija

En pelaile parisuhdepelejä. Jos suhteessa on haluttomuutta, siitä keskustellaan, ja yritetään löytää tilanteeseen ratkaisu. Jos puoliso ei ole kykenevä keskustelemaan tai halukas etsimään ratkaisua, katson ettei sitä se parisuhde paljon kiinnosta, ja silloin on paras pakata kamat.

Vierailija

NO kyllähän se on niin, että vauva- ja pikkulapsivaiheessa seksin pitäisi olla enemmän miehen kuin hirveässä univelassa sinnittelevän äidin vastuulla. Meillä on siis tähän saakka ollut toisin päin, nyt haluttomuuskauteni tulee kestämään ainakin kesään saakka. Muuten en voi elää itseni kanssa, jos jatkan yrittämistä seksin saralla tässä suhteessa enää hetkeäkään. Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat