Mitä teet työksesi? Pidätkö työstäsi?

Vierailija

Kerro tähän ketjuun ammattiisi liittyvistä asioista: Millaista työ on? Millaista opiskelu alalle oli? Hyvät ja huonot puolet?

Jos vaikka saisin näistä vähän selkeyttä omiin tulevaisuuden suunnitelmiini :)

Kommentit (13)

Vierailija

Roskakuski, hyvä palkka, viihdyn, vähän kylläkin haiskahtelen ällölle, haju tarttuu, mutta hällä väli.

Suosittelen.

Terv. Neiti Nöpönenä 

Vierailija

Työskentelen lastenkodissa. Opiskelu oli monipuolista ja antoi valmiudet hyvin erityyppisiin töihin. Viihdyn vuorotyössä ja palkkakin ok. Työ on mukavaa ja koen olevani tärkeä. Henkisesti hetkittäin raskasta, mutta kaikkeen tottuu:)

Vierailija

Olen yrittäjä vanhusten kotihoidon puolella ja tykkään. Seitsemäs vuosi menossa ja joka ikinen aamu menen mielelläni töihin.

Vierailija

Ruumiiden polttaja krematoriolla. Vihaan ihmisiä, joten nautin suuresti työstäni. Joka aamu hymy korvissa töihin.

Vierailija

Toimintaterapeutti. Opiskelut ammattikorkeakoulussa. Rakastan työtäni, sain heti töitä. Meni oikeasti työnhaussa päivä. Sain suurinpiirtein valita minne menen töihin. Työskentelen vakkarina arviomassa keskusseiraalassa lastenpolilla. Arvioin siis lapsia tarvitsevatko he tukea hieno, karkeamotoriikassa ym. Teen myös erityislapsille hoidonsuunnittelua ym. sekä kuntoutusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ruumiiden polttaja krematoriolla. Vihaan ihmisiä, joten nautin suuresti työstäni. Joka aamu hymy korvissa töihin.

Vähän sama juttu. Pappi. Iloitsen eniten hautajaisista.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Millainen koulutus tähän pitää olla?
Pari päivää sitten tuli tämä työ mieleen kun mietin mitä haluaisin tehdä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Millainen koulutus tähän pitää olla?
Pari päivää sitten tuli tämä työ mieleen kun mietin mitä haluaisin tehdä.

Olen taloushallinnon merkonomi. T. viesti nro 5

Vierailija

It-konsultti olen ollut yli 20 vuoden ajan. Aikoinaan käytynä yo-pohjainen ammattikoulutus, jonka jälkeen olen opiskellut työn ohessa sekä AMK:ssa että yliopistossa. Vieläkin tykkään vaihtuvista töistäni ja asiakkaista.

Vierailija

Pyöritän vakavia papereita. Inhoan työtäni, koska saan liian huonoa palkkaa. Muuten olisi ok, mutta palkka-asian etenemättömyys on saanut aikaan turhautumisen, ja aggressio siitä kohdistuu työhön. Lähden todennäköisesti ulkomaille jossain vaiheessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pyöritän vakavia papereita. Inhoan työtäni, koska saan liian huonoa palkkaa. Muuten olisi ok, mutta palkka-asian etenemättömyys on saanut aikaan turhautumisen, ja aggressio siitä kohdistuu työhön. Lähden todennäköisesti ulkomaille jossain vaiheessa.

Mikä ala?

Uusimmat

Suosituimmat