Arvatkaa munkin kauppalistan hinta!

paljonko meni.

Kauppa missä kävin oli citymarket.

Kuitti sisälsi:

3x muovipussi
jordan hammasharja
kariniemen minuuttipihvit 30% aletarra.
tom-juustoleipä
Myllärin iso täysjyväkaurahiutale x 2
Munanuudeli
Hipp kaurahiutale
Riisipiirakka x 5
Muksu rosvopaisti x2
Ruisnaksu
Täysjyvä fusilli
Hunajameloni
Iso kippari tummaleipä x 2
Valion luomumaito x 5 litran pönikkää
Muksu mannapuurojauhe
Pirkka kasvinautasose x 2
Wok-kastike x2
Oltermanni kermajuusto 1 kg
Valkosipulihärkä n. 500 g
Pirkka rypälerasia
Täysjyväriisi
Arla raejuusto 400 g
4 omenaa.

Turhakkeet lisäksi:
2 tlk sandels 0,33
2 tlk oiva skumppa
Pätkispussi.

Kasvikset haettiin lidlistä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kaikki vähintään puolivalmisteita. Voihan itku. Munanuudelitkin kannattaa tehdä itse. Aikaa menee 10 minuuttia ja tulee paaaaljon herkullisempaa.

Vierailija

Pakkauskoot puuttuvat, ei voi arvuutella. Meidän cittarissa myydään lihapaketteja 400 gr ja 10 kg välillä, että arvoppa siinä sitten.

paljonko meni.

Älkääs nyt takertuko murteeseen tai 3x :D Ei se ole niin justiinsa.

Ja kyllähän pakkauskoot olen melkeimpä ilmoittanut, kariniemestä se lähinnä jäi pois. Se oli maustamaton 750 g paketti. Hunajameloni oli 1,2 kg.

Vierailija

52 egee? Samalla hinnalla olisit saanut paljon järkevämpiä ostoksia. Panosta hieman siihen kauppalistan tekemiseen. Voit aloittaa luopumalla muovikasseista, omat kangaskassit on paljon parempia ja kestävämpiä.

paljonko meni.

Vierailija kirjoitti:
Kyllä tohon joku 80e uppoaa?

Lähelle osui, tarkka summa 79,65 €. Kyllä citymarket on kallis.  Ja me ostetaan aina muovipusseja kun tarvitaan niitä roskapusseiksi.

paljonko meni.

Vierailija kirjoitti:
52 egee? Samalla hinnalla olisit saanut paljon järkevämpiä ostoksia. Panosta hieman siihen kauppalistan tekemiseen. Voit aloittaa luopumalla muovikasseista, omat kangaskassit on paljon parempia ja kestävämpiä.

Miksi pitäisi tehdä järkevämpiä ostoksia, kun juuri nuo oli minun listalla mitä kaupasta tarvittiin. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Munanuudelitkin kannattaa tehdä itse.

Kyllä minä ymmärrän, jos ei munanuudeleita halua tehdä, mutta se on kummallista, ettei haeta oman puutarhan viinirypäleitä ja hunajameloneita. Raejuustoakin luulisi laittavan vasemmalla kädellä samalla kun näpyttelee av:lle avausta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat