Onko kenellekään täällä käynyt niin, että avioeron jälkeen olisit löytänyt elämäsi rakkauden?

Vierailija

Paljon paremman puolison, kuin se edellinen. Kauanko ehdit olla sinkkuna?

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllä, puoli vuotta olin muistaakseni sinkkuna.

Nyt olen eroamassa tästä elämäni rakkaudesta. Joskus se rakkaus ei vain riitä.

Vierailija

Käsittääkseni ihan kaikki toista, kolmatta tai neljättä kertaa naimisiin menevät ovat sitä mieltä, että se viimeisin eli tämänhetkinen on se paras. Sama ilmiö kuin se, että "aina se mun etsimä juttu on siinä viimeisessä paikassa, josta mä etsin".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni ihan kaikki toista, kolmatta tai neljättä kertaa naimisiin menevät ovat sitä mieltä, että se viimeisin eli tämänhetkinen on se paras. Sama ilmiö kuin se, että "aina se mun etsimä juttu on siinä viimeisessä paikassa, josta mä etsin".

Tietenkin Kuka nt jäisi suhteeseen, joka on edellistä huonompi? Lisäksi parisuhdetaidot ja itsetuntemus toivottavasti kehittyvät jokaisessa suhteessa, joten todennäköisyydet yhteisen onnen löytämiseksi paranevat.

Vierailija

Kyllä n. 2 vuotta eron jälkeen. Tuona aikana opettelin rakastamaan itseäni. Ja olen aikuisten lasteni lisäksi oman elämäni tärkein rakkaus. Sen lisäksi löysin kyllä samanlaisen, omissa nahoissaan viihtyvän puolison rinnalle jonka kanssa rakastamme myös toisiamme paljon. Itsensä rakastaminen ei ole itsekkyyttä vaan viisautta, se hyvä olo lähtee sieltä ja sen päälle on hyvä rakentaa kestävä ja molemminpuolin antoisa parisuhde.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat