Naurettavaa, miten paljon tällä palstalla valitetaan kotitöistä

Vierailija

Eikö teidän maailmaanne oikeasti mahdu mitään mielenkiintoisempaa? Kuka on valmis uhraamaan tuntikausia päivästä kotitöiden tekemiseen, kotitöiden miettimiseen, kotitöiden valvomiseen, kotitöistä riitelemiseen?

En tiedä, onko oma elämäni sitten jotenkin valtavasti mielenkiintoisempaa kuin palstalaisten keskimäärin, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään ruveta vahtimaan, kumpi tekee enemmän. Siinähän nuo hoituvat tärkeämpien ja hauskempien asioiden ohessa.

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on tämän viikon teema. Ketä asia ei kiinnosta, kokee ulkopuolisuutta.

Ihan hyvä huomio. -ap

Vierailija

Juu ei kait sitä miettiskään, jos ei joudu tekemään kaikkea yksin kuten moni joutuu, ja silloin niihin kotitöihin todellakin uhrautuu niin paljon aikaa, ettei mielenkiintoisempaa ehdi tekemään.
Itse en ainakaan voi lähteä ovesta ulos ennenkuin kaikki on tehty, on niin inhottavaa tulla kotiin jos joutuu ekana laittamaan tiskit tai imuroida. Paljon kivempi sitten ottaa ilta rennommin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juu ei kait sitä miettiskään, jos ei joudu tekemään kaikkea yksin kuten moni joutuu, ja silloin niihin kotitöihin todellakin uhrautuu niin paljon aikaa, ettei mielenkiintoisempaa ehdi tekemään.
Itse en ainakaan voi lähteä ovesta ulos ennenkuin kaikki on tehty, on niin inhottavaa tulla kotiin jos joutuu ekana laittamaan tiskit tai imuroida. Paljon kivempi sitten ottaa ilta rennommin.

Asennekysymys. -ap

Vierailija

Mies kun on ottanut sen kannan että minä hoidan..olen ollut kotona lasten kanssa,joo hoidan..mies on rempannut taloa,joo mää hoidan..nyt se ei tee mitään perustavanlaatuista ja siltikin mää hoidan..eikä jaksais rähjätäkään kokoaikaa..huokaus..joskus vaan kyllästyttää tämä.

Itse koittaa keskustella ja toinen ottaa heti kilvet esiin ja painaa ovesta ulos joten tilanne patti ja minä en jaksaisi jatkuvasti hoitaa kaikkea yksin..

Vierailija

Suomalaisilla on asiat hyvin, kun ei ole muita harmeja, kun epäsiisti mies :) mutta totta tosiaan täällä palstalla ei nykypäivänä keskustella muusta, kun kotihommista lintsaavista miehistä. Kysymys kuuluukin: Miksi helvetissä teette monta lasta miehen kanssa joka ei osallistu niiden hoitamiseen?

Uusimmat

Suosituimmat