kuinka harjoitella slaavikyykkyä?

Vierailija

Salilla kyykkääminen sujuu, tarkoitankin nyt sitä että esim katson vaikka tv:tä kyykkyasennossa kantapohjat maassa.
Kokeilin joku aikaa sitten että pystynkö olemaan kyykyssä niin, no en pystynyt. Mutta haluan pystyä. Olen nyt noin viikon ajan joka ilta harjoitellut joka ilta sitä muutaman minsan, kädet suorana eteen ja pidän tv tasosta kiinni jotta pysyn pystyssä, mutta onko "painopiste" tällöin oikea.. pohkeet minulla on kyllä jumissa mutta käytän joka ilta hetken venyttelyyn niin eiköhän ne pian ole venyvämmät.
Vinkkejä muilta, kuinka harjoitella että pystyy olemaan tuossa kyykyssä? googlettelin mutta en löytänyt neuvoja tähän..

Kommentit (6)

Vierailija

Minä heittäisin irti siitä pöydästä. Jos ei pidä kiinni se tasapaino on löydettävä itse toisin kuin tuen kanssa joka väistämättä muuttaa vähän painopistettä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Salilla kyykkääminen sujuu, tarkoitankin nyt sitä että esim katson vaikka tv:tä kyykkyasennossa kantapohjat maassa.
Kokeilin joku aikaa sitten että pystynkö olemaan kyykyssä niin, no en pystynyt. Mutta haluan pystyä. Olen nyt noin viikon ajan joka ilta harjoitellut joka ilta sitä muutaman minsan, kädet suorana eteen ja pidän tv tasosta kiinni jotta pysyn pystyssä, mutta onko "painopiste" tällöin oikea.. pohkeet minulla on kyllä jumissa mutta käytän joka ilta hetken venyttelyyn niin eiköhän ne pian ole venyvämmät.
Vinkkejä muilta, kuinka harjoitella että pystyy olemaan tuossa kyykyssä? googlettelin mutta en löytänyt neuvoja tähän..

Hui. Miten voi olla mahdollista ettei pysty slaavikyykkäämään? Luulin, että se on ihmiselle ihan normi asento. 

Jooga! Tällainen keski-ikäinen hieman ylipainoinen naishenkilökin pystyy slaavikyykkäämään ynnä muuta  kun on joogannut itsekseen vuosia. Tsemppiä.

Vierailija

iso osa ihmisistä pystyy, iso osa taas ei :) eiköhän se omalla kohdallani johdu ihan siitä etten ole venytellyt aikaisemmin elämässäni juurikaan, vasta noin 3kk sitten ottanut sen jokailtaisiin rutiineihin. kun vaan tietäs mihin keskittyä enemmän että se auttais laskemaan ne kantapäät alas! :D

-ap

Vierailija

se on vaan normaali syväkyykky. esim youtubesta löytyy tuohon vaikka kuinka harjoituksia. riippuu sitten siitä mikä sulla estää sen.

Uusimmat

Suosituimmat