Erilainen siisteyskäsitys - minua jotenkin huvittaa tuo fraasi, kun

Vierailija

useimmiten se ei tarkoita sitä, että mies viihtyisi sotkuisemmassa ympäristössä kuin nainen. Oma kokemukseni on se, että miehet ovat pikemminkin tarkempia kämpän siisteydestä kuin naiset. Erilainen siisteyskäsitys tarkoittaa miehen illuusiota siitä, että asiat korjaantuvat paikoilleen ilman miehen panosta ;)

Kommentit (3)

Vierailija

mä elin pitkään siinä uskossa, että poikaystävä viihtyy sotkussa. hänen kämppä nimittäin on täys läävä. hän ei kuulemma ole siivonnut siellä ikinä, ei edes muuttaessaan sinne. okei, hänen kämppä, hän päättää kuinka siistiä on. mutta sitten puhuttiin asiasta ja mainitsin, että "niin kun sä tykkäät että on sotkuista". hän katsoi mua todella omituinen ilme naamallaan ja melkein ärjäisi, että ei todellakaan tykkää. hän vaan ei viitsi siivota.

eli hän todellakin haluaisi, että Joku Muu siivoaisi. mutta hän ei siivoa.

no, minä en ole se joka siellä tulee siivoamaan.

Vierailija

Todella harva viihtyy sotkussa, mutta ero on siinä, että häiritseekö se niin suuressa määrin, että sille tulee tehdyksi jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todella harva viihtyy sotkussa, mutta ero on siinä, että häiritseekö se niin suuressa määrin, että sille tulee tehdyksi jotain.

Eli kysymys on sitten laiskuudesta ja/tai välinpitämättömyydestä?

Uusimmat

Suosituimmat