Voi kunpa tulis joku kunnon flunssa tms tai vaikka murtaisin käteni tai jotain

Vierailija

Ahdistaa ihan hirveästi aloittaa taas uusi työviikko, en saa siitä paljon mitään iloa, en jaksaisi enää:´(

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

No minä mursin jalkani kaksi viikkoa sitten. Vasta nyt perjantaina pääsin kotiin sairaalasta ja edessä on kevään mittainen toipuminen. Saikkua toukokuun puoliväliin saakka. Sata kertaa mieluummin olisin terve ja töissä kuin lähes täysin avuttomana seuraavat 2-3 kk

Vierailija

Miten helvetissä tätä jaksaa eläkeikään saakka?? on niin hirvittävän raskasta olla ahdistunut kaikkina muina viikonpäivinä paitsi pe-la. Sunnuntaitkin menee aika harakoille kun niin ahdistaa tuleva työviikko. Alanvaihtokaan tule kyseeseen kun ei ole paukkuja eikä taloudellisia mahd opiskella. Ja työpaikan vaihto ei auttaisi kun tätä samaahan se olisi silloinkin. Silti katselen säänn työpaikkailmoituksia, jos vaikka tärppäisi ja saisi paikan jossa viihtyisi. Mutta eipä niitä paikkoja ole tänäänkään ollut kuin muutama kappale haussa kunnassani. En ymmärrä, miten minä jaksan:( ja pakko vaan jaksaa, pakko saada tätä palkkaani vaikkei sekäöän kummoinen ole, pakko pakko pakko ja pakko. Ettei tipu yht.kunnan oravanpyörästä, että kantaa kortensa kekoon ja asuntolaina tulee maksettua, ja ruoat, ja kaiki. Että murkkulapsilla on koti, ruokaa, vaatteita jne. Että mies ei valita, ainakaan enempää.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No minä mursin jalkani kaksi viikkoa sitten. Vasta nyt perjantaina pääsin kotiin sairaalasta ja edessä on kevään mittainen toipuminen. Saikkua toukokuun puoliväliin saakka. Sata kertaa mieluummin olisin terve ja töissä kuin lähes täysin avuttomana seuraavat 2-3 kk

Voi että, olisipa ihanaa olla vaan kotosalla noin pitkään. Olen kateellinen sinulle.

ap

Vierailija

I feel you ap. Tunti tunnilta vaan kasvaa tää ahdistus. Oon miettiny, että jos vahingossa horjahtais huomenna aamulla metron alle. Saattais kyllä kuollakin, mutta ei sekään nyt niin suuri menetys olis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sun mahollista ottaa sairaslomaa, työuupumuksen/masennuksen tms. takia?

Eikös se ole periaatteessa mahdollista kaikilla? eli voisin toki marssia työterveyteen, tai terveyskeskukseen, mutta kynnys on valtavan korkea. Ja masennus-diagnoosillahan sen pitäisi sitten olla, työuupumus tms ei oikeuta tässä vammavaltiossa palkalliseen sairauslomaan vaikka se olisikin se ns syy. Ja tuokin riippuu lääkäristä että antaisko edes sairauslomaa vaikka miten tulis kovat pisteet jossain masennustestissä, voihan ne lykätä vaan pillerirseptin kouraan ja sanoa heippa.

Ja en tiedä siitäkään miten työnantaja tuohon suhtautuisi, hällehän pitäisi syy kertoa ja en ole varma siitäkään pysyisikö kys tieto edes hällä vai leviäiskö työpaikan muille akoille.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
I feel you ap. Tunti tunnilta vaan kasvaa tää ahdistus. Oon miettiny, että jos vahingossa horjahtais huomenna aamulla metron alle. Saattais kyllä kuollakin, mutta ei sekään nyt niin suuri menetys olis.

Minä en vaan halua kuolla, vaikka on sekin joskus mielessä käynyt, loppuispahan ahdistus. Mutta ei, minä haluan kasvattaa nuo murkkuaarteeni aikuisiksi ja nähdä heidän elämäänsä.

ap

Vierailija

Mua myös vähän ahdistaa huominen työviikko, ei pelkästään työt mutta koulu+läksyt sen jälkeen.. Huomenna kuudelta töihin ja kahdelta kotiin, sitten neljältä koululle ja sieltä kahdeksalta kotiin tekemään läksyjä..  Sääliksi käy pientä luppakorvakaniani joka joutuu olemaan ilman seuraani koko päivän, ei kuitenkaan ihan yksin kun täällä kotona on muitakin, mutta silti! Sitten sama rumba torstaihin asti, onneksi on vapaata perjantai ja viikonloppu..

Voimia tulevaan viikkoon, kyllä me jaksetaan!! <3

Vierailija

Olin itse viime viikolla 4 päivää flunssassa ja aivan järkyttävän kipeä. Sairausloman vuoksi piti juosta 2 kertaa lääkärissä ja kytätä niitä aikoja. Ei ollut herkkua se.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin itse viime viikolla 4 päivää flunssassa ja aivan järkyttävän kipeä. Sairausloman vuoksi piti juosta 2 kertaa lääkärissä ja kytätä niitä aikoja. Ei ollut herkkua se.

Meillä saa olla omalla ilmolla 3pv pois ja sitten lääkärintod hakemaan jos vielä jatkuisi poissaolo. Ja mieluummin minä noinkin ravaisin kuin töihin menisin.

ap

Vierailija

Joo,itsekin välillä toivon,että kun sairastuisi johonkin( ei tietenkään vakavaan) ja sais olla pois töistä edes vähän aikaan. 5v sitten leikattiin polvi ja sain olla 2viikkoa saikulla. Koko talvi meni kuin siivillä sen ansiosta. 

Vierailija

Mulla sama homma. Ahdistaa tosi paljon töihin lähtö, oon joutunut työpaikan yleiseksi kiusaamisen kohteeksi. Esim. Viime viikolla mua mollattiin, työpanosta vähäteltiin ja pahin kiusaaja haukkui perjantaina mun vaatteet. Vaihtaisin työpaikkaa heti ku löytys toinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat