Saa taas facesta lukea kuinka oli tänään upee

Vierailija

ulkoiluilma ja kuinka on koko perhe niin ulkoiltu. Joo, ette ole ainoita.

Kommentit (10)

Vierailija

Mä en kanssa tajua, miten joku voi nauttia tuosta "rapsakasta pakkasesta". Pöh. Pakkasta saa olla maksimissaan 5-astetta, että ulkoilun voi sanoa olevan siedettävää. Lasten ja työn takia (opettaja) joudun välillä ulkoilemaan kovassakin pakkasessa, mutta aina se yhtä tuskaa on. Mulle sopis ikuinen plussakeli ja lumet sai kadota kokonaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en kanssa tajua, miten joku voi nauttia tuosta "rapsakasta pakkasesta". Pöh. Pakkasta saa olla maksimissaan 5-astetta, että ulkoilun voi sanoa olevan siedettävää. Lasten ja työn takia (opettaja) joudun välillä ulkoilemaan kovassakin pakkasessa, mutta aina se yhtä tuskaa on. Mulle sopis ikuinen plussakeli ja lumet sai kadota kokonaan.

Ai kuraloskakeli?

Vierailija

Eilinen miinus 7 oli oikein mainio keli näin keskitalvella. Tänään -25 ja vitutti pelkkä kaupassa käynti vaikka matkaa vain parisataa metriä. Jos saisin päättää niin kenenkään ei olisi pakko mennä mihinkään yli 20 asteen pakkasilla.

Vierailija

Voi hitto että ihmisiä voi kaikki ärsyttää! MITÄ sinne facebookiin sitten PITÄISI päivittää?! Jokainen saa päivittää sinne mitä haluaa, mutta SINUN ei ole pakko siellä olla jos ärsyttää lukea. Jos perheellä on ollut mukava ulkoilupäivä, niin onko se sinulta pois? Ilmeisesti toivot, että facebook- kaverisi olisivat onnettomia ja päivittäisivät vaan, miten on kurjaa ja pyöritty sisällä koko päivä ja kuinka perheen naamataulut ärsyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä ja minun ainoat oikeat mieltymykseni.

Vierailija

Painukaa afrikkaan, jos ette pientä pakkasta kestä. Mahtavat kelit pihalla ja pöpöt kuolee. Kaupunkilaisjupit taas peräaukkoilemassa kun ei ole kunnon talvivaatteita. Raiskatkaa itseänne jääpuikolla peräreikään, niin karaistutte nyhveröt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat