Käytätkö mitään vartalon pesuaineita/välineitä?

Nainen88

Miten usein? Minkälaisia? Jos et käytä, niin miksi et?

Sivut

Kommentit (25)

Nainen88

Keskimääräisesti kerran viikossa käytän pesukukkaa tai kuorivaa suihkugeeliä, suihkugeeliä päivittäin yleensä.

Vierailija

Käytän sebamedia päivittäin kainaloihin ym. Hyvin harvoin koko vartaloon samaa pesusienellä tai kuotintavoidetta

Vierailija

Pesen päivittäin kroppani Eucerin pesuaineella, kädellä levittelen vain. Launtaisin saunon ja siinä pesen suolakivisaippualla koko kropan lopuksi.

Vierailija

Saunassa käytän lumenen kuorivaa suihkugeeliä ja pesukukkaa, saunotaan siis noin 2-3 kertaa viikossa. Muuten vain huuhtaisen rexonan suihkugeelillä aamuin illoin kun käyn suihkussa. Varsinkin talvisin iho kuivuu niin paljon etei viiti joka kerta hangata kun käy suihkussa.

Vierailija

yleensä vain suihkugeeliä tai saippuaa, joskus pesukukkaa. ällöttää vaan pesukukat vaikka kuinka pesisi, eikä uutta jaksa aina olla ostamassa.

Vierailija

Mulla on suihkusaippuaa, harja ja teen itse vartalonkuorintoja öljystä ja sokerista. Pesen suihkussa saippualla  aina mm. kainalot ja jalat, mutta koko kropan vaan jos olen oikein hikinen/likainen (esim maastotyöpäivänjälkeen). Kuorintaa tai harjaa käytän joka 1-2 kertaa viikossa mutten niitäkään koko kropalle vaan siellä missä tuntuisi olevan tarvetta. Suihkussa käyn tarpeen mukaan, joskus päivittäin, joskus parin päivän välein.

En ole koskaan tarvinnut vartalovoiteita tms. kropparasvoja, tiedä sitten johtuuko siitä etten joka päivä pese jokaista neliösenttiä saippualla vai ihan vaan ihotyypistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat