Minkä ikäisillä naisilla vauvakuumeen lukemat ylittää sen asterajan, että melkeinpä millainen mies tahansa alkaa kelvata?

Vierailija

???

Kommentit (9)

Vierailija

No mulla ei ainakaan vielä ole tullut tuollaista vaihetta. Mutta tiedän muutamia naisia, joille tuli jo parikymppisenä.

t. N34 sinkku ja lapseton

Vierailija

Kyllähän jotkut saavat jo 16-vuotiaana sen vauvakuumeen ja hankkiutuvat raskaaksi ensimmäisen panon kanssa. Toiset eivät saa koskaan vauvakuumetta, mutta hankkivat silti hyvään parisuhteeseen jälkikasvua vaikkeivat lapsista tykkäisikään. Ei siis ole mitään yhtä ikää milloin nainen kokisi pakolliseksi lisääntyä.

Olen itse 28 eikä vieläkään ole mitään pakottavaa tarvetta hankkia lasta, suhde jo kymmenen vuotta vanha, eli sinänsä ei haittaisi raskaus, mutta ei se mikään tavoite ole.

Vierailija

Ei siihen vauvanhankintaan miestä tarvita kymmentä minuuttia pitemmäksi aikaa. Kummasti ei tuttu mies myöhemmin myöskään kysellyt perään vaikka paljaalla veti ja 9 kuukautta myöhemmin sain kaksoset. En tiedä pelkäsikö edesvastuuta vai eikö vain osannut laskea yhteen... Hyvin tässä on pärjätty kolmestaankin viimeiset 5 vuotta  :) 

N36

Vierailija

Mulla tuli vauvakuume kolmikymppisenä. En kuitenkaan ottanut mitä tahansa miestä vaan sain lapsen sinkkuna hedelmöityshoidoilla. Jatkoin miehen katselua sitten rauhassa ilman biologisen kellon tuomaa painetta. Löysinkin sitten unelmamiehen, kun lapsi oli vähän isompi. En siis ikinä ottaisi huonoa miestä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat