Miksi löydän aina samanlaisia miehiä?

Vierailija

On ollut tosi paljon yhdistäviä tekijöitä. Sattumalta sama armeija paikka, aikoinaan sama luokka, sama fobia, samoja harrastuksia. Miten se on mahdollista, että aina noin paljon samaa ja he itse tekevät aloitteen, en minä.

Kommentit (5)

Vierailija

No monesko samanlainen mies nyt on menossa? Jos toinen tai kolmas, niin meniskö sattuman piikkiin. Mulla on ollut kolme jotka soittivat rumpuja, nyt on bassoa soittava menossa. Myös mitään soittamaton ollut joskus. En ajattele tämän tarkoittavan mitään.

Vierailija

Jaa-a. Mä taas "löydän" aina siinä mielessä samanlaisia että ne kohtelee mua huonosti. Ensin ollaan niin ihastuneita ja liehitellään ja kun sitten on päästy ns parisuhteeseen asti niin siihen loppuu kaikki romantiikka. Yht'äkkiä sitä vaan muuttuukin miehen silmissä joksikin välttämättömäksi pahaksi jota voi käydä pikapikaa p*nemassa jos sattuu muutenkin kulmilla liikkumaan. Mitään ei ikinä voi sopia "ettei tarvi pettää lupauksia" ja sen kerran kun jotain sovitaan niin mies peruu sen jollakin syyllä. Ikinä en ole etusijalla vaan ihan mikä tahansa on mua ja mun näkemistä tärkeämpää.

Uusimmat

Suosituimmat