e-pilleri miten muistan ottaa sen?

Vierailija

Olen käyttänyt nyt 4kk Mercilonit e-pilleriä ja itselleni tämä sopii hyvin, ei mitään erityisiä sivuvaikutuksia lukuunottamatta pientä mielialan vaihtelua. Mutta miten ihmeessä muistan ottaa pillerin joka aamu? Omasta mielestä ole huolellinen asioiden kanssa mut pillerin ottaminen tuottaa vaikeuksia. Viimeisen kuukauden aikana olen unohtanut ottaa varmaan 3 päivänä pillerin ja monesti myöhässä.
Voisitteko kertoa jotain hyväksi havaittuja konsteja millä muistan ottaa pillerin joka päivä, please!

Kommentit (8)

Vierailija

Laita hälytys puhelimeen. Laita pillerit vaikka kahvinkeittimen viereen tai muuhun paikkaan, jota et varmaan missaa. Vaihda ottamisaika iltaan, jos silloin muistaisit helpommin?

Vierailija

Kännykkään muistutus esim. klo 7:30. Jos on viikonloppu / vapaa, otat pillerin ja takaisin peiton alle. Toimii. Toinen vaihtoehto on lounasaika, mutta käsittääkseni hormonivalmisteille otollisin aika on aamulla. Tarkista pakkauksesta tai lääkäriltä.

Nim. herätys klo 7:00, ei sama valmiste

Vierailija

Kannattaa ottaa aamulla. Jos sattuu unohtamaan, on vielä koko päivä aikaa muistaa ottaa se. Yhdistä se johonkin aamurutiiniin, ota pilleri aina esim. hampaiden harjauksen tai dödön laittamisen yhteydessä. Ja pidä se pillerilaatta sitten aina sen hammasharjan tai dödön vieressä. :)

Vierailija

Itse otan aina aamulla ensimmäiseksi lasin vettä ja pillerin sejä d vitamiinin ja sitten kahvinkeittoon. tee rutiini siitä. ☺

Vierailija

Olen huonomuistinen, mutta otan pillerin aina iltarutiinien yhteydessä. Jos lähden bilettämään, otan sen ennen kuin poistun kotoa. Parin tunnin heitto ei mielestäni haittaa.

Vierailija

Itse pidin niita meikkipussissa kun tuli aina meikattua ennen toihinlahtoa. Nyt tyoskentelen kotoa kasin joten pidan niita keskella keittiotasoa. Nain naen ne heti ensimmaisena kun menen tekemaan aamupalaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat