Mikä mua vaivaa? :(

Umpikujassa

Töihin meno ahdistaa. Siis huominen päivä. En kestä enää osaa työkavereistani, koen että mun niskoille kaatuu "kaikki", muut vaan luistelee riman ali. Mun arvomaailma on todella pahasti ristiriidassa työpaikan arvomaailman kanssa, enkä oikein kestä sitäkään. Porukat on hälläväliä- asenteella töissä, eikä ketään tunnu kiinnostavan mikään.

Mä en saa öisin nukuttua. Herään vähän väliä ja aamuyöstä sitten loppuu uni. Olen kuoleman väsynyt koko ajan, varsinkin siitä hetkestä kun saavun töistä kotiin. Käytännössä nukun/torkun kaiken kotonaoloajan, kun en kertakaikkiaan saa pidettyä silmiä auki. En muista enää mitään, ja tämä pelottaa itseänikin. Saan kummallisia rytmihäiriöitä, joiden aikana tuntuu että pyörryn kun olo on niin huono. Saatan ihan yhtäkkiä alkaa itkemään, ilman mitään syytä, enkä voi sille mitään.

Töissä olen alkanut pakoilemaan työtehtäviä, koska minusta tuntuu etten kertakaikkiaan halua olla siellä enää. En kertakaikkiaan jaksa enää kantaa sitä vastuuta ja katsella, miten "kaikki muut" (okei, ehkä noin puolet) tekee työnsä täysin vasemmalla kädellä, hälläväliä asenteella.

Pomoille olen puhunut, mutta mitään muutosta ei tapahdu. Olen yrittänyt etsiä toista työtä, mutta eihän tämmöiseen aikaan niitä saa. Nytkin kun ajattelen huomista, rintakehälle nousee ihan hirveä möykky ja tuntuu, etten saa hengitettyä. En halua mennä sinne :(

Aikaisemmin rakastin työtäni jne, nyt kaikki on pakkopullaa, vihaan sitä työtä, vihaan työkavereita, vihaan koko työpaikkaa. Musta on tullut ilkeä, väsynyt ja itkevä, enkä mä ole tämmöinen :(

Mikä mua vaivaa?

Kommentit (3)

Umpikujassa

Niin, pitäisi kai mennä. Ahdistaa itseänikin, kun olen koko ajan ärtynyt ja vihainen, niin kotona mutta etenkin töissä. Ja uskokaa tai älkää, mutta mä oon aina ollut ihan ylikiltti ihminen. Nykyään oon varmaan maailman veemäisin :(

./././

Voitko vaihtaa työpistettä tai osastoa ?
Sairasloma olisi varmaan paikallaan, jos et hoida itseäsi niin tilanne menee huonommaksi. Voitko ottaa esim vuorotteluvapaata ? Olet joko uupunut tai masentunut tai kummatkin.

Uusimmat

Suosituimmat