Mitä vaatetta käytät, vaikket pidä siitä?

Vierailija

Itse rakastan värikkäitä ja kuviollisia vaatteita, mutta omistan valkoisia ja mustia toppeja ja t-paitoja, koska muuten vaatteiden yhdistelystä ei tule mitään (kokeiltu on, elin ennen täysin värikkäällä vaatekaapilla).
.
Teininä pukeuduin massan mukaan, vaikken edes pitänyt siitä. En vain ollut varma tyylistäni eikä ollut rahaakaan shoppailla kamalasti, oli turvallista pukeutua aina samalla tavalla. Silloinen "poikaystävä" oli kuvottava häntäheikki eikä ole ilmeisesti aikuistunut vieläkään, hän piti paljastavasta tyylistä ja minulla oli tiukkoja housuja ja suuria kaula-aukkoja...

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Farkut. Jostain syystä olen alkanut 25-vuotiaana saamaan vatsakipuja vähänkin tiukoista housuista (myös sukkahousuista), kun joutuu istumaan pitkään. Monesti avaan napin luentojen ajaksi... Ja housut eivät ole liian pienet! Pitäisi varmaan opetella käyttämän enemmän hameita ja mekkoja, koska en tykkää löysän mallisista housuista. Farkut on vaan muuten niin helpot ja lähes kaikkeen sopivat. 

Vierailija

Talvisin jos vähänkin valittaa talvipukeutumisesta, aina joku tule ulisemaan "se on kiinni pukeutumisesta". Juu kyllähän hyvin puettuna on lämmin, ei kai siinä ole epäselvyyttä kenellekään pikkulapsi-iän ohittaneelle? Ongelma on siinä, että talvipukeutuminen on epämukavaa.

Pukeminen ja riisuminen ovat hitaita ja aina saa säätää, kun ulkona on hyytävä tuuli ja lumisadetta, ja sitten kaupassa ja kyläillessä on lämmin. Pidän myös pukeutumisesta eikä ulkotalvivaatteista oikein saa kivannäköisiä tai omannäköisiä, jos haluaa pysyä lämpimänä Lisäksi minusta on todella epämukavaa olla useiden vaatekerrosten, paksun takin, huivin, pipon ja tumppujen sisällä. Tämä on suurin ongelma talvipukeutumisessa. Todella ahdistavaa ja vaikeuttaa liikkumista.

Vierailija

Rintaliivit tosiaan, niin kuin joku jo sanoikin! Todella epämukavat häkit, muttei ilmankaan pysty olemaan. Miehet eivät tule ikinä ymmärtämään rintsikoiden hirveyttä. 

Vierailija

Miksi käyttäisin jotain mistä en tykkää? Mä ostan aina mieleistä ja jos kiinnostus kyseistä vaatekappaletta kohtaan loppuu, niin kiikutan vaatekeräykseen.

Vierailija

Inhoan tekokuituja, harmaata väriä ja liian isoja vaatteita. Ja silti pidän hyvin usein harmaata akryylivillatakkia, joka on noin kokoa 52-54 (itse olen kokoa 42). Minulla on aina kylmä ja villatakin ainoa hyvä puoli on että se on lämmin.

Vierailija

Kalliit ja melko huomiotaherättävät Diorin kengät, jotka erikoisuudentavoittelussani ostin, mutta jotka ei sitten kuitenkaan ole ehkä niin mun juttu. Pakko silti käyttää, kun tuhlasin. Tavallaan tykkään niistä, mutta eivät ole sellainen ns. lempivaate (jota noin kalliin hankinnan pitäisi olla, jotta se olisi perusteltu).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Talvisin jos vähänkin valittaa talvipukeutumisesta, aina joku tule ulisemaan "se on kiinni pukeutumisesta". Juu kyllähän hyvin puettuna on lämmin, ei kai siinä ole epäselvyyttä kenellekään pikkulapsi-iän ohittaneelle? Ongelma on siinä, että talvipukeutuminen on epämukavaa.

Pukeminen ja riisuminen ovat hitaita ja aina saa säätää, kun ulkona on hyytävä tuuli ja lumisadetta, ja sitten kaupassa ja kyläillessä on lämmin. Pidän myös pukeutumisesta eikä ulkotalvivaatteista oikein saa kivannäköisiä tai omannäköisiä, jos haluaa pysyä lämpimänä Lisäksi minusta on todella epämukavaa olla useiden vaatekerrosten, paksun takin, huivin, pipon ja tumppujen sisällä. Tämä on suurin ongelma talvipukeutumisessa. Todella ahdistavaa ja vaikeuttaa liikkumista.

Asutko antarktiksella?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei mullakaan ole kylmä ollut käydessäni koiran kanssa ulkona -30 pakkasessa, mutta olo on kyllä epämukava siinä kerrosten ja toppauksen määrässä. Eikä yksinkertaisesti huvita topata samanlaista vaatekertaa päälle vaikkapa kaupungille tai yliopistolle lähtiessä, etenkään kun niitä ylimääräisiä vaatteita ei saa sisätiloissa mihinkään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Inhoan tekokuituja, harmaata väriä ja liian isoja vaatteita. Ja silti pidän hyvin usein harmaata akryylivillatakkia, joka on noin kokoa 52-54 (itse olen kokoa 42). Minulla on aina kylmä ja villatakin ainoa hyvä puoli on että se on lämmin.

Akryyli ei kyllä kauheasti lämmitä, mikset osta villaneuletta? :D

Vierailija

Muutamat rintsikat.
Olen tämän vuoden ostolakossa, löin hyvin varakkaan ystäväni kanssa vetoa voimmeko olla vuoden ostamatta yhtään vaatetta, kenkää ja laukkua, myös kaikki vyöt, huivit ja vst kuuluu tähän.
Talletimme yhteiselle tilille kummatkin tonnin ja 31.12 käymme nostamassa ne.
Lisäksi ystäväni mies lupasi minulle tonnin jos vaimo on vuoden ostamatta.
Nyt sitten hammasta on purtu aleissa ja ne mitä vaatehuoneessa on, saa riittää.

Vielä menee hyvin mutta taatusti heikkoja hetkiä tulee ulkomailla.
Poikkeuksena on saa ostaa jos toinen antaa luvan ja on laittanut 10 vaatetta kiertoon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat