Onkohan yhtään mahdollisuutta tulla raskaaksi?

Vierailija

Sisälle tultu kp 22 ja kierto 27-33.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen ihme olisi kyseessä.

No en väittäisi "ihmeeksi" tai sitten ihmeen määritelmä ei olekaan niin harvinainen kuin olen ajatellut. Tai sitten odotan ihmettä. ;)
T. Sisälle tultu kp 28 ja kierto 28-29, tänään rv25+0

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No en väittäisi "ihmeeksi" tai sitten ihmeen määritelmä ei olekaan niin harvinainen kuin olen ajatellut. Tai sitten odotan ihmettä. ;)

Hohhoijaa. Älä jaksa provoilla vai etkö oikeasti tiedä luteaalivaiheista ym. mitään. Kuukautisten aikaan voi tulla raskaaksi, jos ovulaatio on aikaisessa vaiheessa, mutta ap:n tapauksessa raskaus on mahdoton.

Vierailija

En usko että olet raskaana. Raskaus edellyttäisi, että ovuloit tosi myöhäisessä vaiheessa ja kierrostasi on tulossa pitkä. Minustakin raskaus kuulostaa kyllä ihmeeltä.

./././

Aina kun kaksi tai useampi keskenään ja eri sukupuolta olevat harrastavat suojaamatonta seksiä on mahdollista että siitä toiminnasta tulee raskaaksi . Ei ole olemassa sellaista ehkäisyä joka olisi 100%

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Älä jaksa provoilla vai etkö oikeasti tiedä luteaalivaiheista ym. mitään. Kuukautisten aikaan voi tulla raskaaksi, jos ovulaatio on aikaisessa vaiheessa, mutta ap:n tapauksessa raskaus on mahdoton.

Hohhoijaa itsellesi. Huomautin vain (myös omaan kokemukseeni pohjautuen) että kyseessä ei todellakaan ole mikään "ihme" tai täysin mahdottomuus vaikka harvinaista olisikin. Ovulaatio voi syystä tai toisesta siirtyä niin kuin mm. itselleni kävi, muutoin säännöllisestä kierrosta huolimatta. Sinä tässä olet väärässä ja etkä näytä tietävän asioista, en minä.

Vierailija

Ei ole kyllä vuosiin ollut tuon pitempää kiertoa kuin 33 päivää. En usko, että juuri nyt kierrosta tulisikin pidempi. Toki aina on mahdollisuus. En oikein tunnistanut ovulaatiota tästä kierrosta. Mietin, että Olenkohan ovuloinut ollenkaan. Yleensä tunnistan ovulaation helposti. Eli ehkä ikä tekee tehtävänsä, etten ovuloi enää jokaisesta kierrosta. Turha varmaan edes toivoa raskautta. Mutta ehkä tulen raskaaksi lähiaikoina kun löytyy yhteistä aikaa paremmin. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat