Poliisi epäilee Hotels.comin tietoturvaaMarkun tililtä katosiliki 10 000 euroa

Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/

Siksi en maksa Netissä kuin Verkkopankin kautta,niin Maksun saaja näkyy aina.
ENKÄ osta verkossa sellaiselta myyjältä mille ei tilisiisto Verkopankin kautta kelpaa.
Enkä suosittele muillekaan,kun myyjä saata olla ns tuntematon harmaa talous ym veivari.

Kommentit (7)

Vierailija

Näinpä kävi minullekin. Yhdistin heti mielessäni kyseiset tilitapahtumat aiemmin tekemääni hotellivaraukseen. Luottokunta ja pankki sen sijaan eivät antaneet mahdollisesta korttitietojen vuotajasta mitään tietoa, vaikka kolmen kuukauden odottelun jälkeen rahani sainkin takaisin. Ja olkaa tiukkani kun teette asiasta ilmoituksen ja korvausvaatimuksen, jos ette itse ole aktiivinen niin asia pyritään yhtiöiden taholta "unohtamaan".

Taru Anneli

Vierailija

Pyrin maksamaan kaiken minkä voin vain ja ainoastaan käteisellä. Rahaa siirtyy tiskin yli just sen verran mitä sinne antaa ja väärinkäytöksen riski on minimaalinen.

Vierailija

Itse käytin tuota hotels.comin palvelua viime syksynä usein, maksoin pääasiassa ulkomaisella luottokortilla.
Lokakuussa tilini oli yllättäen tyhjä, itse epäilin silloin jo hotels comia mutta pankki ei sanonut mitään .kortilla oli maksettu singaporessa pysäköintejä tuhansilla euroilla sekä jotain palveluita eri puolilla aasiaa.
Melkein kymmenen tuhatta euroa oli tililtä viety
Pankki korvasi vahingot
Nykyään käytän booging comia

Ei hotels.comille

Olen käyttänyt useamman kerran Hotels.com-palvelua, ja nyt sitten kävi niin, että luottokortin tiedot oli kopioitu ja sillä tehty ostoksia Usa:ssa. Tämän takia en voi suositella palvelun käyttöä kenellekään. Itsekin luulin, että väärinkäytös osuu aina jonkun muun kuin omalle kohdalle. Vaikka hotelliöiden kerääminen yhden ilmaisen yön toivossa houkuttelisi tai muuten hyvältä kuulostava tarjoushinta, niin kannattaa siirtyä muiden tarjoajien palveluihin.

Vierailija

Ei hotels.comille kirjoitti:
Olen käyttänyt useamman kerran Hotels.com-palvelua, ja nyt sitten kävi niin, että luottokortin tiedot oli kopioitu ja sillä tehty ostoksia Usa:ssa. Tämän takia en voi suositella palvelun käyttöä kenellekään. Itsekin luulin, että väärinkäytös osuu aina jonkun muun kuin omalle kohdalle. Vaikka hotelliöiden kerääminen yhden ilmaisen yön toivossa houkuttelisi tai muuten hyvältä kuulostava tarjoushinta, niin kannattaa siirtyä muiden tarjoajien palveluihin.

Sama kävi miesystävälleni. Ostoksia tehty usassa. Maksoi hotellin kotimaassa hotels.comin kautta.

Vierailija

Samoja kokemuksia mun äidillä kun asioi hotels.comin kautta. Tililtä oli sitten veloitettu ostoksia Uudessa-Seelannissa asti. Vasta taisikin olla lehdessä, että tapauksia on satoja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat