Jos nainen on kolmikymppinen lapseton sinkku niin ei se enää ketään löydä

Vierailija

Ei kukaan mies halua noin vanhaa akkaa joka ei oo ees lapsia tehny. Jopa yh-äidit on parempia puolisoehdokkaita.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Millä tavalla ne yh-äidit on puolisoksi parempia? Kysyn mielenkiinnosta. Voihan lapsettomalla ihmiselläkin olla paljonkin kokemusta parisuhteista ja voi vapaammin viettää uuden miehen kanssa aikaa kun ei pyöri lapsia jaloissa.

Vierailija

Ainakaan en omassa lähipiirissäni ole tällaista ongelmaa havainnut. Melkein kaikki ystäväni ovat "myöhäissitoutuneita". Moni teki kiihkolla uraa, piti hauskaa, matkusti. Mukaan mahtui suhteitakin, mutta ne eivät kantaneet. Kaikki ovat löytäneet jonkun, ketkä sellaisen ovat halunneet, vaikka niitä alettiin katella eri mielellä vasta yli 30 vuotiaana. Itse löysin piirua vailla 30 vuotiaana.

Vierailija

Olen yli 30 v. parisuhteessa oleva, ei lapsia. Nytkin olisi vientiä vaikka äijä löytyy. Tuskin olisi ongelmia jos ero tulisi. Eiköhän se riipu persoonasta ja ulkonäöstä ym. kuten normaalistikin. 30 v. ei ole edes vanha ellei kysytä joltakin teiniltä tai +20 vuotiaalta ;)

Vierailija

Menetin mieheni ja 6kk vanhan lapseni liikenneonnettomuudessa kun olin 28. Nyt olen 42 ja tavannut miehen jonka kanssa olen menossa naimisiin vuoden päästä. Että kyllä se on mahdollista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menetin mieheni ja 6kk vanhan lapseni liikenneonnettomuudessa kun olin 28. Nyt olen 42 ja tavannut miehen jonka kanssa olen menossa naimisiin vuoden päästä. Että kyllä se on mahdollista.

Kamalaa! Osanotot <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No niinpä, kun sulla ON se lapsi! En mä ainakaan haluais naista joka ei vielä aikuisiässä oo kenellekään kelvannut.

Vierailija

Ap:n kirjoitus on selvästi lapsellisen (mamman ja ei-kehittyneen) naisen mielipide. Itse olen mies, ja näen asian aivan päinvastoin. Tapailen ja seurustelen vain naisia, joilla ei ole lapsia edellisistä suhteista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat