Antaisitteko avomiehelle tämän anteeksi?

Vierailija

Hän väitti että on serkkunsa saunaillassa ja siellä ovat myös hänen kolme parasta kaveriaan. Miestä ei ole vieläkään näkynyt täällä kotona mihin lupasi tulla heti kun ns.juhlat/jatkot on loppu.Sain miehen parhaan kaverin kiinni ja hän sanoi että älä huoli, "Pekka" oli täällä yötä ja nukkuu krapulaansa pois. Siksi en saanut puhelimeen.

Sitten soitin miehen toiselle kaverille ja kysyin että tietääkö hän mitään asiasta. Hän vastasi myös että "Älä hermoile, Pekka tuossa vain tasoittelee krapulaansa"

Ketä tässä voi uskoa??

Kommentit (13)

Vierailija

Heillä on serkun kanssa telakoituminen kesken siellä, eikä miehelläsi ole mitään hätää! Hysteeristen naisten ei pidä häiritä miesten saunailtoja!

Vierailija

3, no eikö tuossa selvästi lue että ovat eri paikoissa?

Valehtelee sinulle mutta älä nyt ensimmäiseksi syytä pettämisestä vaan keskustelkaa asia rauhassa läpi. Siihen voi löytyä jokin järkevä syy.

Vierailija

Itse kuuntelisin miehen selitykset kotiin tullessa ja päättäisin sitten. Jos olisi ollut pettämässä, niin ei saisi anteeksi vaikka myöntäisi ja katuisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Valehtelee sinulle mutta älä nyt ensimmäiseksi syytä pettämisestä vaan keskustelkaa asia rauhassa läpi. Siihen voi löytyä jokin järkevä syy.

mistä ap voi tietään että onko miehenn kaverit tällä hetkellä eri osotteissa?? Jos ne onkin kaikki samassa paikassa jatkot plus sammuminen?!
ap mene paikan päälle itse toteamaan miten asia on! Ja muista tulla raportoimaan siitäemeillekkin!

Vierailija

Mitä sinä siellä hysteerisenä soittelet joka paikkaan? Miksi et voi lähteä ystäviesi, vaikka sitten miespuolistenkin, kanssa kaupungille, leffaan ja syömään? Anna miehen kotiutua kun kotiutuu ja älä ulvo silmät punaisina ja turvonneina missä tämä on ollut vaan kalkata hyvän tuulisena omia juttujasi ja tomi juuri niin kuin mies ei odottaisi sinun tekevän. Yllätä itsesi ja mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei lue, vaan, että asuvat eri osoitteissa. Olinpaikkahan voi niillä olla sama.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä siellä hysteerisenä soittelet joka paikkaan? Miksi et voi lähteä ystäviesi, vaikka sitten miespuolistenkin, kanssa kaupungille, leffaan ja syömään? Anna miehen kotiutua kun kotiutuu ja älä ulvo silmät punaisina ja turvonneina missä tämä on ollut vaan kalkata hyvän tuulisena omia juttujasi ja tomi juuri niin kuin mies ei odottaisi sinun tekevän. Yllätä itsesi ja mies.

Juuri näin.

Minä toivoisin että vaimo luottaisi aikuiseen mieheensä.

Vierailija

Minulla on ollut sellaisia naisia ja vaimoja jotka odottelevat kotona vihaisina ja hysteerisinä.

Tosi vaikeaa on aina tulla kotiin kun sielä odottaa negatiivisyys. Ei tule tervetullut olo. Yleensä pidemmän päälle olen ratkaissut asian siten että petän, kun sitä odotetaan niin tehdään se petos sitten. Ikinä ei ole tullut mieleenkään pettää mutta pettämällä mustasukkaisista naisista pääsee eroon.

Molemmat voivat jatkaa elämäänsä omiin suuntiin sen jälkeen.

Arvostan luottamusta parisuhteessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat