Tuntuu että naiset riitelevät parisuhteissa enemmän

Vierailija

Tuntuuko muista samalta ja miksihän näin on?

Kommentit (8)

Vierailija

Miten voi riidellä yksin?

Tosin meillä mies on sitä mieltä, että kaikki on hyvin. Häntä ei häiritse se, että tiskipöytä lainehtii astioita, keittiön lattia on mehusta tahmea ja appelsiininkuoria löytyy olohuoneen nojatuolin vierestä. Hän on itse ne omin somin kätösin siihen asetellut ja odottaa, että minä siivoan. Ongelma on siis minun, koska kaikki on hänen mielestään hyvin.

Vierailija

Pohjimmiltaan perhe, lapset, on naiselle isompi riski ja sijoitus kuin miehelle. Joten onko suuri ylläri kummalla on pinna kireämmällä.

Vierailija

MIKSI aina työnjako, että nainen haastaa riitaa ja mies vain nieleskelee sappea? MIKSI EI mieluummin niin, että nasen kanssa miehellä on hyvä ja mukava olla? Olen vain sellaisten naisten kanssa, ja se on kokemuksesta paljon keveämpää - kääntöpuolena heitä on Suomessa vähemmistö.

Vierailija

Tutkitusti kuormittavien ihmisten kanssa on henkisesti pahempi olla koko ajan kuin niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa on yleensä kevyt olla. Naisten miehiä kohtaan lastaama kuormitus on aika vaiettu aihe. Paljon vähemmällä kuitenkin mies pääsee ottamalla kevyen ja kivan naisen.

Vierailija

En minä riitele,riitele sinä. Mutta oikeasti, minä en ainakaan riitele mieheni kanssa enää koskaan. Ei kannata. Nykyään olen vain hiljaa ja hyvin menee. Ja kun tähän pitemmänpäälle tottuu,tämä on ihan kivaa. Mihinkään ei enää tarvii ottaa kantaa. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Minä olen tajunnut,että miehet käyttää tätä metodia. Tosi helppoa elämää. Tää onnistuu tietenkin nut sen takia, kun lapset jo isoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
MIKSI aina työnjako, että nainen haastaa riitaa ja mies vain nieleskelee sappea? MIKSI EI mieluummin niin, että nasen kanssa miehellä on hyvä ja mukava olla? Olen vain sellaisten naisten kanssa, ja se on kokemuksesta paljon keveämpää - kääntöpuolena heitä on Suomessa vähemmistö.

Onneksi olkoon sulle. Mutta se vaatinee aika paljon mieheltä, että saa tuollaisen huippunaisen itselleen? Sitten on vaihtoehtona olla yksin, todella yksin, vähän epäilyttävänäkin ikisinkkumiehenä. Silloin myös keskiluokkainen elintaso jää helposti haaveeksi. Omakotitalo, kesämökki, hieno auto, vene ja kaikki muu sellainen jäänee vain haaveeksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat