Miten tilata ebaysta?

Vierailija

Voiko maksaa suoraan pankista ostoksia, vai onko pakko käyttää jotain pay pällejä?

Ei kiinnostaisi ollenkaan opetella kahta palvelua yhden hinnalla, vaan maksaa lasku suoraan pankista, kun en näe näissä välikäsissä mitään lisäarvoa.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pay pall on turvallinen. Kannattaa opetella sen käyttö sit on iisii.

Mun verkkopankki on ollut kans aivan turvallinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomenkielisiä ebayohjeita on netti pullollaan. Ja paypal on muuten erittäin kätevä.

Osaatteko lukea? En halua opetella kahta palvelua, kun tarvitsen vain yhtä, ja se on se Ebay.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
eBayssa maksaminen onnistuu käytännössä vain ja ainoastaan paypalin kanssa. Helppo käyttää.

No sitten se on ehkä pakko opetella tai sitten palaan asiaan taas 5 vuoden päästä, josko kauppapaikka olisi parantunut ja laskut voi maksaa itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap raivokkaasti alapeukuttamassa...

Ap sattui lukemaan toista ketjua. Nyt vasta saavuin takaisin ja hyvinhän täällä oli jo vastauksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eBayssa maksaminen onnistuu käytännössä vain ja ainoastaan paypalin kanssa. Helppo käyttää.

No sitten se on ehkä pakko opetella tai sitten palaan asiaan taas 5 vuoden päästä, josko kauppapaikka olisi parantunut ja laskut voi maksaa itse.

Sivu on kansainvälinen. Ei siellä voi joka perähikiää huomioida maksutavoissa. Kaiketi luottokortilla voi joissain tapauksissa maksaa. Voit myös joko siirtää tililtäsi tarvittavan summan paypalliin tai yhdistää tilin suoraan paypalliin. Ei ole vaikeaa. Mutta jos ei halua opetella, niin voi voi...

Vierailija

Siis ihan hirveen mahdotontahan se kyllä on ruveta käyttämään peräti kahta uutta sovellusta. Eiku ei, eipä olekaan kenellekään NORMAALIJÄRJELLÄ varustetulle ihmiselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sivu on kansainvälinen. Ei siellä voi joka perähikiää huomioida maksutavoissa. Kaiketi luottokortilla voi joissain tapauksissa maksaa. Voit myös joko siirtää tililtäsi tarvittavan summan paypalliin tai yhdistää tilin suoraan paypalliin. Ei ole vaikeaa. Mutta jos ei halua opetella, niin voi voi...

Huomioida? Antaa oma tilinumero? Mitä huomioimista siinä on?

Olen tilannut tuotteita Saksasta, Englannista ja Kiinasta ja maksanut summat tilille. Hongkongissa on kuulemma joku pankkihärdelli josta en enää muistakkaan sen tarkemmin, jossa saattaa joutua maksamaan 30 euroa ylimääräistä "pankkipalvelua". Tämä vain vinkkinä, jos sieltä tilaatte. 

Vierailija

Mitä te poraatte? Mitään järkeä ei ole opetella ja maksaa täysin turhasta välityksestä, jota ei tarvita. Maksaa laskut tilille ja case closed.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat