Milloin ymmärretään, että materialismi on yhteiskunnan tuho?

Vierailija

Materialismi on taustalla lähes kaikessa, mikä rappeuttaa yhteiskuntaa ja johtaa hiljalleen Suomen ja samalla tavoin koko ihmiskunnan tuhoon. Vastaväitteitä?

Kommentit (10)

Vierailija

Se ymmärretään vasta sitten kun on liian myöhäistä.

Vähän niinkuin ostetaan crocksit ja sit muutaman vuoden päästä tajutaan, ettei ne nyt niin kivannäköisiä olekaan.

Vierailija

No, mä luulen, että on jo myöhäistä. Tuhoa kohti mennään. Olen hyvin pahoillani lasteni sukupolven puolesta.

Vierailija

Tämä on täydellisen totta. Maapallo on tuhoutumassa juuri materialismin takia. Sadassa vuodessa uskomattomat tuhot maapallon systeemeissä, luonnossa. Tuhon tiellä ollaan, kääntyä ei näköjään voi.

Vierailija

Jotkut ovat ymmärtäneet jo ajat sitten, suomalaisista ensimmäisenä tai vahvimmin tulee mieleen Pentti Linkola.

Vierailija

Ei sitä kauaa voi jatkua. 

Niin heikolta näyttää talouden kehitys, että kurjistuminen on edessä kaikkialla. 

Vierailija

Pyrkimys vaurastumiseen on ainoa, mikä on nostannut maapallon ihmisten hyvinvoinnin tälle tasolle, viimeisimpänä Intia ja Kiina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Liikakansoitus tuhoaa maapallon, eikä mikään muu sen tehokkaammin.

Suomikin elättäisi hienosta sellaisen 50 000 ihmisen populaation. Kalastaa saisi niin paljon kuin sielu sietää, viljelystilaa olisi jokaiselle ja riistaakin riittäisi useammille. Esim. Hirviä kaadetaan n. 500 000 kg vuodessa, joskus enemmänkin, eli pelkästään hirvenlihaa olisi yli 10 kg per nenä mukaanlukien vauvaikäisetkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Liikakansoitus tuhoaa maapallon, eikä mikään muu sen tehokkaammin.

Ja mistä se kehitysmaiden väestöräjähdys lähti käyntiin? Länsimaiden materialismista.

Uusimmat

Suosituimmat