Maskuliininen nainen uskollisempi kumppani?

Vierailija

On totta, että feminiininen nainen pettää helpommin kuin maskuliininen nainen. Miesten kannattaa suosia kumppaneina maskuliinisia naisia.

Kommentit (5)

Vierailija

En tiedä, mutta suppealla otannallani sanoisin, että ainakin helpompia noin muuten. 

Erittäin naisellinen tyttö/nainen saattaa olla todella hurmaava ja ihana, mutta se prinsessa-puoli on myös negatiivisessa mielessä. Feminiininen nainen voi tehdä kaikkia naisjuttuja, mutta sekoaa jos vaikka potkaiset vahingossa sen risukoristeen kumoon - kokemusta on :DD

Vierailija

Me maskuliiniset naiset olemme uskollisempia, koska miehet eivät halua seksiä kanssamme. Siis ei ole mahdollisuuksia pettää. Miehet viehättyvät feminiinisistä naisista, haluavat seksiä heidän kanssaan ja pettävät mielellään feminististen naisten kanssa. Siinä syy. Aloitus on siis totta.

Itse olen erittäin miehekäs nainen ja seksin saaminen lähes mahdotonta. Miehet torjuvat, vaikka yritän itsekin tehdä aloitteita. Miehet oksentavat, yskivät ja sylkevät minua päin.

Miehet juoksevat feminiinisten naisten perässä.

Vierailija

No en nyt tiiä. Itsellä ainakin seksihalut niin suuret että ajatuskin vakiintumisesta etoo. Uskollinen en ole koskaan ollutkaan, ja mua pahempaa "prinsessaa" saa etsiä :D

Uusimmat

Suosituimmat