Mikä teitä ärsyttää naisissa eniten?

Vierailija

Vastapaino miesketjulle - tähän tosin voi listata muutkin, kuin naisen kanssa parisuhteessa olevat henkilöt. Ei oteta kuitenkaan liian vakavasti tätä.

Minua ärsyttää varmaan eniten sellainen tietynlainen draamanhakuisuus, varsinkin nuoremmassa sukupolvessa.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kuin kaikki naiset olisi yksi maassa, josta voisi vetää jotain yleistyksiä.

Tämä. Kun puhe on naisista, niin ryhdytään marttyyreilemään, kun ollaan heikompaa ja sorrettua sukupuolta. Aloittaja sanoi, ettei tätä ketjua otettaisi liian vakavasti. Heti ensimmäinen viesti silti on tälläinen. :D Uniikki lumihiutale.

Vierailija

-Naputtaminen joka asiasta
-draamailu
-juoruilu
-kateellisuus
- selkään puukotus (liittyy draamailuun ja juoruiluun)
-ainainen miesten vähättely
- uhrautuminen

Tässä muutama asia, jonka takia mulla ei ole kun miespuolisia ystäviä :)

Vierailija

Kiukkuinen luonne ja huolehtimattomuus omasta ulkonäöstään. Nämä kaksi ovat suomalaisen naisen osalta... on valitettavasti sanottava, että ominaispiirteitä.

Vierailija

Jatkuvat mielenmuutokset. Kysymys laitanko tämän vaatteen? Jos sanoo että laita niin varmasti jokin muu vaate. Mustasukkaisuus aivan turhasta on rasittavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
-Naputtaminen joka asiasta
-draamailu
-juoruilu
-kateellisuus
- selkään puukotus (liittyy draamailuun ja juoruiluun)
-ainainen miesten vähättely
- uhrautuminen

Tässä muutama asia, jonka takia mulla ei ole kun miespuolisia ystäviä :)

Voihan autocorrect! Siis uhriutuminen...

Vierailija

Muiden moralisointi, selän takana puhuminen ja se, kun tulee äidiksi niin on melkeinpä "uhrauksiltaan" verrattavissa itse Jeesukseen.

Vierailija

Se ettei uskalleta sanoa suoraan, jos ollaan jostakin asiasta eri mieltä tai toivotaan jotakin. Ylenmääräinen myötäily. Työelämässä kaveriin ripustautuminen; halutaan tehdä kaikki hommat sen bestiksen kanssa. Sitten jos tuleekin välirikko niin mikään ei suju.

Vierailija

Ollaan epälojaaleja omalle sukupuolelle. Luetellaan ensin hirveä lista naisten huonoista puolista ja todetaan lopuksi , että onneksi mulla on vaan miespuolisia kavereita, oon kuin yksi jätkistä. Itsehän et tietenkään ole yhtään kuvailemasi kaltainen, vaan kaikki muut maailman naiset ovat.

Vierailija

Armeijasta sluibaaminen. Huono viinapää. Tästä seuraten räkyttäminen kännissä ihmisillle odottaen, että viime kädessä se oma mies tulee pelastamaan vaikkapa liivijengiläisiltä. Muodin ottaminen vakavasti. Laulajattaren esiintyminen taiteilijana, kun musiikin ja sanat on tehnyt joku mies. Läskin käsittämätön suuri painoarvo elämässä, kantoi ne läskit kuka hyvänsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juoruilu, erityisherkkyydet, draama, menkat.

Menkat :D Vihaan niitä, itselläni että muilla.
T:nainen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat