Naamani roikkuu.

Vierailija

Naamani näyttää monesti yrmeältä, vaikka en olisi.
Ikä ja maan vetovoima on tehneet tehtävänsä.
Mitäs siihen sanotte?
Ja ei, en mene kasvoleikkaukseen, sairasta sellainen.

Kommentit (15)

Vierailija

Mulla kans roikkuu. Täytän ensi kuussa 37v ja viime vuonna huomasin, että suupielet valahtaneet. Nyt laihdutan ja mietityttää miten kasvot muuttuu, kun rasvaa lähtee. Tavoitteena 12 kg. Nyt on lähtenyt 4 kg.

Vierailija

Paljon näkeee vanhempia naisia, joilla suupielet ovat aivan alsapäin. On kyllä vaikea ajatella, että luonnostaa ovat niin tapuneet. Tulee mieleen, että negatiivisuus, vihan pito ja katkeruus ovat suupielet vääntäneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljon näkeee vanhempia naisia, joilla suupielet ovat aivan alsapäin. On kyllä vaikea ajatella, että luonnostaa ovat niin tapuneet. Tulee mieleen, että negatiivisuus, vihan pito ja katkeruus ovat suupielet vääntäneet.
Ei pidä paikkaansa. Minä olen aina ollut positiivinen ja iloinen ja olen edelleen, mutta silti viimeisen vuoden aikana naama on alkanut roikkua, nenän ja suupieliin on ilmestynyt yrmeän ilmeen aikaansaavat juonteet ja suupielet kääntyneet alaspäin. Vaikka hienoisesti hymyilisin koko ajan, niin suupielet ovat korkeintaan suorassa. Onneksi olen nauravainen ihminen, niin kyllä ne suupielet vielä ylöspäinkin usein on.

Ei ole kivaa, mutta minkäs teet, minä en kans mihinkään naaman kiristyksiin mene. Hassua, mutta ryppyjä mulla ei ole juuri yhtään, silmien alla ihan pikkuisia. Sitten taas muutamalla ystävällä, joilla on naama täynnä jo ryppyjä, niin se ei roiku yhtään. Mistähän tuokin mahtaa johtua? Nuo ryppynaamaiset kaverit on kyllä kaikki hoikkia, olisko se siitä, ehkä mulla vähän pulskempana (170 cm ja 65 kg) on enempi rasvaa naamassakin ja ne rasvat lötsähtää ja alkaa roikkumaan? ;) Auttaiskohan se sitten siis jos laihduttaisin? Ottaisin nimittäin mieluummin ryppyjä kuin roikkonaaman! Olen kuitenkin iloinen, että olen terve ja vartalo hyvässä kuosissa ja tosiaan mieli on edelleen positiivinen.

Vierailija

Minullakin oli sama ongelma, mutta ratkaisin sen teipillä, joka kiristää kasvojani sopivasti. Teippi jää hiusten alle näkymättömiin. Ryppyjä ei juuri näy. Marlene Dietrich käytti samaa konstia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
170cm ja 65 kg EI OLE pulska.
No ei nyt pulska, mutta tarkoitin, että olen pulskempi kuin ystäväni, esim. yksi mua pari vuotta vanhempi painaa n. 50 kg, on tietysti mua lyhyempikin monta senttiä, mutta on kyllä suhteessa hoikempi kuin minä.

Uusimmat

Suosituimmat