Mikä miehessäsi eniten ärsyttää? Tähän listaa:

Vierailija

Minä aloitan.

Kömpelyys ja huolimattomuus. Mieheni käsissä kaikki särkyy, epäonnistuu, menee pipariksi. Hän on kyllä monesti (silloin jos itseään kiinnostava aihe) innokkaasti tarttumassa toimeen, mutta kömpelönä ja kovakouraisena kaikki aina epäonnistuu, särkyy ja lopputulos on ihan kauhea, epäsiisti, katastrofaalinen. Hän ei mieti ja pohdi asioita riittävästi, vaan alkaa "paukuttelemaan ilman ennakkosuunnitelmia" ja lopulta aina ollaan tilanteessa "oho".

Kommentit (4)

Vierailija

Kaikki jää sille paikalle missä on tehnyt jotain, ei siis korjaa jälkiään.

Remontointi tms. työt jää aina kesken. Tai sitten se luulee tietävänsä siitä kaiken ja ei vaan vpi myöntää, että pitää kysyä apua jostain.

Jos minä ihmettelen jotain, ihan mitä vaan, niin häneltä tulee aina vastaus ja vielä luento päälle miten mikäkin toimii.

Hän nukkuu aina vapaapäivisin päivään saakka kun taas itse herään aikaisemmin. Minä olen sitten aamupäivästä jo siivoillut pienesti, käynyt ulkoilemassa, tehnyt ehkä ruokaa tms. ja mies herää ja vasta illalla on siinä vireystilassa, että voitaisi tehdä jotain mutta mä en enää jaksa.

Vierailija

Itseriittoisuus ja besserwisserismi. Luulee osaavansa kaikesta kaiken ja tietty aina ainakin minua paremmin (vaikka ei osaa). Ei ota vastaan neuvoja eikä kestä minkäänlaista kyseenalaistamista. Jos yritän kysyä jotakin, puhuu/huutaa kovaa päälle jotakin ihan muuta kuin mitä kysyn.

Uusimmat

Suosituimmat